مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

گوگل استادیا اشتراک سه ماهه هدیه به کاربران نسخه بتا می‌دهد

مخابرات ما – مالکی

شرکت گوگل چند ماهی است که پلتفرم استریم گیم خود را در دسترس گیمرها قرار داده که به گیمرها این امکان را می‌دهد که تنها با خرید کنترلر این پلتفرم و تهیه اشتراک مربوط به گوگل استادیا و بدون توجه به سخت افزار سیستمی که قصد اجرای بازی روی آن را دارند، بتوانند به عناوین برتر دنیا دسترسی پیدا کرده و آن‌ها را حتی روی تلفن‌های همراه خود اجرا کنند. اما بسیاری از گیمرها نسخه Founder’s Edition این پلتفرم را با قیمت ۱۳۰ دلاری خریداری کرده‌اند که به نوعی می‌توان گفت این نسخه همان نسخه بتا پلتفرم استادیا بوده و دارای ایرادات بسیار زیادی تا چندی پیش بود.

در این نسخه هیچ کدام از ویژگی‌های گرافیکی که در نسخه رسمی پلتفرم استادیا وجود دارد، موجود نبود و به نوعی این نسخه تنها بستری برای اجرای عناوین از راه دور به شمار می‌رفت. اما شرکت گوگل به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد از افرادی که این نسخه را خریداری کرده‌اند تشکر کند و برای قدردانی به آن‌ها این امکان را داده است که به دلخواه خود به یکی از دوستانشان اشتراک سه ماهه استادیا را هدیه دهند.

گوگل استادیا اشتراک سه ماهه هدیه به کاربران نسخه بتا می‌دهد

به طور کلی این اشتراک هدیه نوعی امکان استفاده آزمایشی سه ماهه از گوگل استادیا است و گیمرها می‌توانند به وسیله آن عنوانی مثل Destiny 2 که به تازگی به این پلتفرم اضافه شده است را در گوشی خود یا ویسله‌ای که مرورگر کروم را اجرا می‌کند را تجربه کنند.

به احتمال زیاد این نسخه هدیه دارای محدودیت‌هایی خواهد بود که امکان اجرای تمامی عناوین موجود در پلتفرم استادیا را به گیمرها نخواهد داد اما به احتمال بسیار زیاد گیمرهایی که از نسخه هدیه استادیا استفاده می‌کنند می‌توانند عناونینی مثل Samurai Shodownt، Tomb Raider و Farming Simulator 19 را در پلتفرم استادیا تجربه کنند. با این حال در آینده باید منتظر عرضه عناوین بیشتری در پلتفرم استادیا باشیم چرا که عناوین پرطرفدار کمی در حال حاضر در پلتفرم استادیا در دسترس گیمرها قرار دارد.

1136770cookie-checkگوگل استادیا اشتراک سه ماهه هدیه به کاربران نسخه بتا می‌دهد

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.