مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

چگونه به صورت رایگان ویندوز خود را به ویندوز ۱۰ ارتقا دهید؟

مخابرات ما – مالکی

با توجه به این که بسیاری از افراد همچنان از ویندوز های ماقبل ۱۰ مثل ۷ و ۸ استفاده می کنند، لازم است که هر چه سریعتر ویندوز خود را به ویندوز۱۰ به روز رسانی کنند.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، پیشنهاد رایگان به روزرسانی ویندوز ۱۰ مایکروسافت هنوز هم برای بسیاری از کاربران ویندوز ۷ و ۸ در دسترس است. هدف مایکروسافت از این کار، ترغیب کاربران به ارتقاء ویندوز ۱۰ قبل از پشتیبانی از اهداف قبلی در ژانویه سال ۲۰۲۰ است.

مایکروسافت پشتیبانی از ویندوز ۷ را در ژانویه سال ۲۰۲۰ به پایان می رساند و در نتیجه کاربران را ترغیب به ارتقاء ویندوز ۱۰ می کند تا دستگاه ها با اطمینان و روان تر کار کنند. در وب سایت مایکروسافت ، سیستم عامل Windows 10 Home برای بارگیری ۱۳۹ دلار هزینه دارد. با این حال ، لزوماً نیازی به پرداخت وجه نقد ندارید. ما یک پیشنهاد جالب برای شما داریم.

هنگامی که ویندوز ۱۰ برای اولین بار در ژوئیه سال ۲۰۱۵ منتشر شد ، مایکروسافت پیشنهاد جدیدی را برای استفاده رایگان از ویندوز ۷ ، ۸ و ۸٫۱ برای کاربران ویندوز ۷ ، ۸ و ۸٫۱ ارائه داد که این نسخه ها هنوز هم کا می کنند.

در اینجا نحوه دریافت ویندوز ۱۰ به صورت رایگان آورده شده است:

_ به وب سایت رسمی مایکروسافت بارگیری ویندوز ۱۰ بروید

_در بخش نصب Windows 10 ، روی ابزارDownload tool now and Run کلیک کنید

_اکنون کامپیوتر شما به روزرسانی می شود

_پیگیرها را دنبال کنید

_پس از اتمام به روزرسانی ، به تنظیمات به روزرسانی و امنیت> فعال سازی بروید و باید مجوز دیجیتال برای ویندوز ۱۰ را ببینید.

1136760cookie-checkچگونه به صورت رایگان ویندوز خود را به ویندوز ۱۰ ارتقا دهید؟

نظرات بسته شده است.