مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

وزیر ارتباطات از دکتر قنبری خواست پیگیر اجرای مصوبه ۱۷ آذر باشد.

مخابرات ما- دقایقی قبل مستنداتی بدستمان رسید که خبر پیشین ما را تایید کرد.این نامه در شبکه های اجتماعی به مخابرات ما رسید.

 

مخابرات ما- نامه ای در رسانه ها منتشر شده است که در آن دکتر قنبری نامه ای برای مدیر عامل شرکت مخابرات ایران ارسال کرده است.او در این نامه تاکید می کند که  توسط وزیر ارتباطات پیگیری مصوبه ۱۷ آذر و کمک به اجرای آن به او سپرده شده است.

دکتر قنبری رئیس پیشین هیئت مدیره مخابرات ایران و مشاور فعلی وزیر ارتباطات در این نامه از همه اعضای جلسه، بابت پیگیری و تصویب این مصوبه تشکر کرده و تاکید کرده از نظر وزیر و خود ایشان پرداخت مطالبات کارکنان و بازنشستگان مورد توجه جدی است.

در بند آخر نامه دکتر قنبری به مهندس صدری مدیر عامل شرکت مخابرات ایران می خوانیم مفاد صورتجلسه مورد تایید است و از مهندس صدری خواسته است با انجام اقدامات قانونی گزارش کار برای او نیز ارسال گردد.

.

کارکنان انتظار دارند تایید چند باره این مصوبه توسط وزیر ارتباطات و نماینده او با اقدامات سریع مدیران اجرائی برای جاری کردن مفاد آن باشد.

 

1136430cookie-checkوزیر ارتباطات از دکتر قنبری خواست پیگیر اجرای مصوبه ۱۷ آذر باشد.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
14 نظرات
  1. خدامراد می گوید

    راه حلش اینه درب شرکت مخابرات بخاطر قانون شکنی وحق خوری اینهمه کارمند وبازنشسته خرگ بگیرن .(یعنی گل )

  2. شمر زمانه می گوید

    به هر حال فراموش نکن اینجا ایران است وبیشه قلیل اندر قلیل انسانهای وارسته وزاهد شیران دلیر میدان دیده اماده رزم و در سایه ایشان کرور اندر کرور صد البته انسانهای مزور ریاکار شیر نمای گرگ صفت کفتار منش … که همه مشکلات کشور از این گروه دوم است که ما را توانایی شناخت ومقاتله با ایشان نیست خدایا اگه دوست داشتی بزن تو سرشون یه ته لقمه نان هم به رعایای بی مقدار بدهند بر در ارباب بی مروت مخابرات چند نشینیم که …. کی بدر ایند

  3. پناه بر خدا می گوید

    با سلام این اقا قبلا همه کاره بوده هیچ کاری نکرده الان هیچ کاره است . مخاد چکار بکنه . من یکی دلم اب نمیخوره. فکر نکنم اتفاق خاصی بیفته. گمان نیکم فلانی ؟

  4. رضا می گوید

    سلام با دستور اکید وفوری ابتدا مشکل بیمه دانا را برای همه همکاران رفع کنند تا بعد

  5. بازنشسته مخابرات می گوید

    سلام..امیدواریم همه مسئولین مخابرات..مدیرعامل محترم و جناب وزیر محترم دراین مورد اقدام نمایند و مشکلات کارکنان و باز نشستگان را حل و فصل نمایند…از همه شما تشکر میکنیم….سپاس از سردبیر محترم..

  6. حامی بازنشسته می گوید

    باعرض سلام وادب واحترام کی مصوبه اجراومحاسبه وپرداخت می شودتشکر

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      هر بندی زمان خاصی داره
      اول بذار حساب کنن شاید بدهکار شدیم!!!!!

  7. mm می گوید

    سلام متاسفانه در زمان ریاست ایشان بر هیئت مدیره مخابرات ایران بلاهای زیادی سر کارکنان و حقوقشون اومد و انتخاب ایشون رو نباید به فال نیک گرفت.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      مجبورم بگم بله درسته

  8. ناشناس می گوید

    شخصی که وقتی خودش رئیس هیئت‌مدیره‌ی مخابرات بود، به همراه مدیرعامل سابق، از هیچ خیانتی جهت ضربه به کارکنان و منافعشون دریغ نکرد! حالا شده پیگیر حقوقی که روزی خودش انکار می‌کرد! واقعاً وزیر چقدر درایت داره! خوش‌به‌حال مملکت و نظام با چنین وزیر حکیمی!

  9. ناشناس می گوید

    این خط این نشون…تا پنج سال دیگه هیچ اتفاقی نخواهد افتاد…چون همه فقط بلدند تاکید بکنند ولی کسی اجرا نمیکند

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      خب راه حل شما چیه؟

      1. فنی می گوید

        راه حل اینه که یک ماه فرصت بدهیم تا کامل اجرا شود یادمان باشد این آخرین مهلت به سهامداران مخابراته اگر اجرا نشد کاری کنیم همه مردم ایران و جهان بدانند کارکنان شرکت مخابراتی که هزاران میلیارد درآمد داره در چه وضع فلاکت باری هستند همگی میریم تحصن راه حل اینه ما مگر مسخره ایم که هربار قول بدن و بعدا عمل نکنند و به ما توهین کنند ؟؟؟!!!!!

        1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

          حداقلش اینه که طی یک برنامه زمان بندی با حضور نماینده ها همه چیز روشن بشه

نظرات بسته شده است.