مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

توسعه شبکه ارتباطی همراه اول در استان آذربایجان شرقی

با اجرای پروژه فاز ۸ ، توسعه شبکه ارتباطات سیار « همراه اول » در استان آذربایجان شرقی شروع شده است.
مخابرات ما
مدیر مخابرات منطقه آذربایجان شرقی با اعلام این مطلب افزود : با نصب و راه اندازی ۸۸ سایت جدید BTS  و ارتقای تکنولوژی ۲۹۶ سایت موجود در نقاط مختلف استان شبکه همراه اول توسعه بیشتری می یابد.
به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه ، مهندس شکوری در بخش دیگری از صحبت های خود گفت : ۸۸ سایت جدید BTS جدید در نقاط پر ترافیک استان نصب و راه اندازی می شود و همچنین با ارتقای ۲۹۶ سایت ارتباطات سیار استان به نسل های بالاتر تکنولوژی همراه اول ، برخی از نقاط پر ترافیک  شهرهای استان به نسل ۴٫۵G  و بخشی ازجاده های اصلی استان به اینترنت پر سرعت همراه اول تجهیز می شوند. تجهیز آزاد راه پیامبر اعظم (ص) و جاده تبریز – ارومیه به نسل ۳ تکنولوژی تلفن همراه از جمله برنامه های این پروژه است.
وی در ادامه افزود : عملیات اجرایی فاز ۸ توسعه ارتباطات سیار  با پیش بینی هزینه ای بالغ بر ۱۸۷۰ میلیارد ریال ، از محل اعتبارات شرکت مخابرات ایران آغاز شده و با تامین تجهیزات لازم انشا اله در نیمه اول  سال ۹۹ به بهره برداری کامل خواهند رسید.
مهندس شکوری در این مصاحبه به طرحهای در دست اقدام در روستاهای استان هم اشاره و افزودند: به منظور توسعه شبکه ملی اطلاعات و ارتباطات در روستاهای استان ، ۱۴۰ سایت جدید در نقاط مختلفی روستایی از محل اعتبارات uso وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعاتت در حال اجرا می باشد و تکنولوژی ۲۷ سایت استان هم از همین محل به نسل جدید تلفن همراه ارتقا می یابندکه با تجهیز و نصب و راه اندازی این سایت ها تعداد زیادی از روستاهای استان از سرویس های تلفن همراه بهره مند خواهند شد.
1133440cookie-checkتوسعه شبکه ارتباطی همراه اول در استان آذربایجان شرقی

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.