مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سود تلفیقی ” اخابر” ۴۰۳ریال اعلام شد

مخابرات ما – شرکت مخابرات ایران صورت های مالی میان دوره ای تلفیقی ۶ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۸ را منتشر کرد. در این گزارش سود تلفیقی هر سهم را ۴۰۳ریال و سود هر سهم در شرکت اصلی را ۴۰ریال اعلام کرده است.

مخابرات ما ( محمد – بازار سرمایه) – این شرکت در گزارش تلفیقی سود عملیاتی را ۲۷ هزار و ۹۸۶میلیارد ریال، سود خالص را ۲۴هزار و ۱۶۵میلیارد ریال و سود انباشته قابل انتساب به صاحبان سهام شرکت اصلی را ۴۰هزار و ۶۶۷میلیارد ریال منتشر کرده است.

در شرکت اصلی نیز سود عملیاتی دوره ۶ماهه ۲هزار و ۶۹۶میلیارد ریال، سود خالص ۲هزار و ۴۰۰میلیارد ریال و سود انباشته پایان دوره ۱۱هزار و ۹۸۱میلیارد ریال اعلام شد.

«اخابر» در برآوردی که از برنامه های تامین مالی و تغییرات هزینه های مالی برای دوره ۶ماهه منتهی به ۲۹اسفند۱۳۹۸ داشته اعلام کرد که برآورد شرکت از برنامه های تامین مالی و تغییرات هزینه‌های مالی شرکت این است که با دریافت و وصول مطالبات بتواند تسهیلات و نحوه تامین مالی در این دوره در مقایسه با دوره واقعی۶ماهه گذشته را فراهم کند.

این شرکت در سایر برنامه های با اهمیت خود این است که با افزایش کیفیت خدمات ارایه داده و جذب مشتری درآمد شرکت را افزایش دهد.

***

1133170cookie-checkسود تلفیقی ” اخابر” ۴۰۳ریال اعلام شد
1 نظر
  1. احسان می گوید

    این اشک دیده‌ی من و خون دل شماست

نظرات بسته شده است.