مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

اطلاعیه مشترک مبنی برلغو تجمع روز بیستم آذر توسط نمایندگان کارکنان و بازنشستگان در تشکل های کارگری مخابرات

مخابرات ما- ساعتی قبل بیانیه مشترک شورای عالی تشکل های کارگری مخابرات و شورای هماهنگی کانونهای بازنشستگی مخابرات مبنی بر لغو تجمع روز بیستم آذر ماه منتشر شذ.

 

مخابرات ما- شورای عالی هماهنگی تشکل های کارگری مخابرات و شورای  هماهنگی کانون های بازنشستگی شرکت مخابرات بیانیه مشترکی مبنی بر لغو تجمع روز بیستم آذر ماه صادر کرده اند.

در این بیانیه ذکر شده است با توجه به جلسه روزهای ۱۶ و ۱۷ آذر در محل ستاد اجرائی ، حضور مدیران ارشد این ستاد و شرکت مخابرات ایران در جلسه ، حصول نتایج مورد انتظار و پذیرش خواسته های بحق کارکنان و بازنشستگان مخابرات از کلیه شاعلین و بازنشستگان خواسته شده است که در روز ۲۰ آذر ماه جاری از حضور در جلوی ستاد  اجرائی خودداری کنند.

در این بیانیه با اشاره به حسن نیت سهامداران عمده و شرکت مخابرات ایران دستور لغو تجمع روز بیستم آذر صادر شده است.

 

 

1133050cookie-checkاطلاعیه مشترک مبنی برلغو تجمع روز بیستم آذر توسط نمایندگان کارکنان و بازنشستگان در تشکل های کارگری مخابرات
34 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    با سلام
    هیئت مدیره مخابرات در دیدار دوهفته پیش با ریاست محترم مجلس شورای اسلامی فرمودند مخابرات انباشت نیرو دارد برای اینکه شاغلین تشویق شوند وبازنشسته شوند ومخابرات یک سازمان کوچک وچابک شود .پیشنهاد میشود بن خواربار بازنشستگان را افزایش دهد مثلا بن خواربار یک میلیون وپانصد هز ار تومان شود تا شاغلین ببینند ماندن در مخابرات صرفه مالی ندارد آن موقع بازنشست میشوند .
    را ه دوم : کسانیکه ۳۰سال خدمتشان تمام شده ومدیر یا رئیس اداره یا رئیس مرکز میباشند احکام آنان به کارشناس تنزل یابد در اینصورت است که فرار را بر قرار ترجیح میدهند وبازنشسته میشوند

  2. ناشناس می گوید

    سردبیر جان چی شد نتیجه جلسه فکر کنم اگر مینشستن قانون اساسی امریکا رو از نو می نوشتند زودتر آماده میشد دلیل این تاخیر در اعلام نتایج چیزی جز سرد کردن اعتراضات هست؟

  3. بازنشسته 93 می گوید

    دوستان لطفا اگر اطلاع کاملی از مطالبات یا لیستی دارید منتشر کنید که لااقل برنامه ریزی کنیم در زمانی که اکثریت تعیین کردند بریم برای اعتراض.مطمئن باشید تا همگی جمع نشیم کارها درست پیش نمیره.

  4. ناشناس می گوید

    واقعا اگر اینها که میگویند برای شاغلان درست باشد هیچ کارمند رسمی تا ۳۵ سال خود را بازنشسته نمیکند وبعد از ۳۵ سال هم میماند ؟؟
    آنهایی که سال گذشته بازنشست شدند چقدر ضرر کردند !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  5. ناشناس می گوید

    چرا محتویات این جلسه اعلام نمیشه چی شد پس

  6. ناشناس می گوید

    اندازه سر سوزن اعتماد نداریم
    تجربه میشه برای دفعه بعد که بخاطر این جلسان میوه خورون تجمعی لغو نشود

    1. سوشیانس می گوید

      دقیقاً ده ساله ما مشغول تجربه اندوزی هستیم و اینام چون از ما یه اقدام درست و حسابی نمی بینن هر روز سرسخت تر می شن و حق و حقوقمان را نمیدن ، الانم که بنظر می رسد مسئله رو امنیتی کردن و نمایندگان ماهم پا پس کشیدن

  7. ناشناس می گوید

    مهندسین و سایر فارغ التحصیلان دانشگاهی را که اساس یک سیستم تخصصی مانند مخابرات را تشکیل میدهند فقط در جهت بهره کشی مانند یک برده با حقوق بسیار ناچیز تحت عنوان نیروی پیمانکار و رسمی و خصوصی و مواردی از این قبیل تحقیر کرده اند و شأن و منزلت یک نیروی متخصص را از بین برده اند تصور من اینست که اکثر این مسئولینی که مخابرات را به این روز انداخته اند تحصیلات واقعی تخصصی در این حوزه کاری ندارند باید به شیوه های مناسب به گوش این مسئولین مخابرات رساند که حق این نیروهای تحصیل کرده و زحمت کش اینگونه نیست که مثل یک برده تحقیر شوند در انتخاب مدیران که خبری از شایستگی و شایسته گزینی نیست ،کارشناسان را هم که جان به لب کرده اند پس خود ما باید به شیوه مناسب و منطقی به اینها بگوئیم تا دیر نشده حق و حقوق همه کارکنان را با احترام پرداخت کنید ، بخدا روزی مخابرات شأن و منزلتی داشت ، چرا به این روز افتاده است .
    پس بایستی فریب وعده های توخالی را نخوریم تا علاوه بر پرداخت حق و حقوق کارکنان ، شأن و منزلت اجتماعی کارشناسان و مهندسین شرکت مخابرات احیا گردد.

    1. سوشیانس می گوید

      شما هر فروشگاهی رو ببینین یه ویترینی داره که با نگاه به آن میشه اطلاعات کافی در مورد شأن و منزلت آن فروشگاه بدست آورد ویترین ( آنچه دم دست و جلوی چشم هست ) مخابرات هم مدیران آن هستند که مثل سایر مدیرانون نه با شایسته سالاری بلکه با باند بازی انتصاب میشن و بدلیل عدم شایستگی و مدیریت امور ، چهره نا خوشایندی از مخابرات ارائه داده و شأن و منزلت مخابرات را روز به روز افول می بخشند .

  8. زنبور گاوی می گوید

    مصوبه ای در کار نیست. حقوقی اضافه نمی شود. مسئولان ستاد اجرایی مانند سایر نهادهای امنیتی، نمایندگان ما را فراخوانده اند و تهدیدشان کرده اند که در این زمان هر گونه کوشش برای حق خواهی و تظلم خواهی، شورش محسوب شده و همه شما مسئول آن هستید.
    امروز سه روز است منتظریم وزیر مصوبه را امضا کند. ابتدا فکر کردیم تا تجمع را لغو نکنند امضا نمی کند. حالا که تجمع هم لغو شده و این بار هم خر مرادشان از پل گذشت، دیگر امضایی در کار نیست.
    تنها حسنی که این اعلام تجمع ها و بد قولی ها و عهد شکنی ها دارد این است که انبار باروت خشم کارکنان مظلوم مخابرات را بزرگتر و بزرگتر می کند.

    1. بی نام می گوید

      دقیقا همینه مشخصه اینطور شده وگرنه چرا متن رو نمیدن بیرون؟ هیچ دستاوردی نداشتن فقط دارن از هم تعریف میکنن و تمجید و احتمالا هوای سران تشکل رو دارن تا کلا موضوع بخوابه

نظرات بسته شده است.