مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

به روزرسانی تلفن های همگانی در خراسان شمالی

مخابرات ما – به منظور دسترسی آسان کاربران تلفن همگانی به کارت های قابل شارژ، طرح به روز رسانی تلفن های همگانی مخابرات منطقه خراسان شمالی همزمان با سراسر کشور به اجرا در آمد.

مخابرات ما ( محمد – قدس آنلاین ) –   علیرضا هاشمی با اعلام این خبر، تصریح کرد: به همت شرکت مخابرات ایران زیرساخت های بسیار مناسبی در حوزه تلفن ثابت از جمله در زمینه استفاده و بهینه سازی دستگاه های هوشمند تلفن همگانی در سراسر کشور برقرار شده است.

وی با اشاره به اینکه تماس از طریق تلفن همگانی فقط در صورت فعال سازی کارت های تلفن امکان پذیر است، و اظهار داشت: مشتریان برای فعالسازی کارت های تلفن قدیمی می توانند به مراکز مخابراتی مراجعه کنند و پس از ثبت کارت تلفن به نام مشتری، رمز ۴ رقمی به کارت تلفن اختصاص یافته و در صورتی که مشتریان کارت تلفن جدید خریداری کنند آن کارت به نام مشتری ثبت و رمز ۴ رقمی به کارت تلفن اختصاص می یابد.

مهندس هاشمی افزود: در کارت تلفن جدید خریداری شده مبلغی به عنوان شارژ اولیه موجود است و مشتریان می توانند برای خرید شارژ به سایت شرکت مخابرات ایران مراجعه کنند.

وی افزود: در صورتی که مشترک هنگام استفاده از کارت تلفن خود پیام “کارت غیر مجاز می باشد” را در دستگاه تلفن همگانی مشاهده کرد لازم است برای حل مشکل به مراکز مخابراتی مراجعه کند.

***

1132820cookie-checkبه روزرسانی تلفن های همگانی در خراسان شمالی

نظرات بسته شده است.