مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مهندس صدری مدیر عامل شرکت مخابرات ایران: خبرهای خوبی در راه است.

مخابرات ما – بدنبال جلسات اخیر، مهندس صدری مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در صفحه اینستاگرامش نوشت : خبرهای خوبی در راه است.

 

مخابرات ما- در پی دو روز جلسات پی در پی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با سهامداران از جمله ستاد اچرائی پیگیری فرمان حضرت امام(ره) و رئیس هیئت مدیره مخابرات ایران و همچنین نمایندگان کارکنان مخابرات در تشکل های کارگری، مهندس صدری گزارشی در صفحه اینستاگرامش نوشته است که در اینجا می خوانید.

صدری در باره نتایج این جلسه  می نویسد: خبرهای خوبی در راه است … آنچه امروز رخ داد حاصل عزم جمعی سهامداران، دولتمردان، مدیران و نمایندگان کارکنان بود که برای ریشه کن کردن مشکلات و نارضایتی ها در دل مخابرات بزرگ گامی موثر برداشتند تا مشکلات چند سال اخیرکارکنان و بازنشستگانش برای همیشه حل و اهالی آن به روزهای بهتر امیدوار گردند.

.

متن کامل صفحه چنین است:

همت جمعی برای یک کار بزرگ؛  بازگرداندن شادی و امید به کارکنان مخابرات ایران/ خبرهای خوبی در راه است.

 

جلسه امروز  مدیران و سهامداران و تشکل ها ی مخابرات شاهد همدلی ، همراهی و مهربانی بود . امروز صدای تپش قلب های حاضران  با طنین مخابراتی بهتر، کارکنانی امیدوارتر نواخته شد …

آنچه امروز رخ داد حاصل عزم جمعی سهامداران، دولتمردان، مدیران و نمایندگان کارکنان بود که برای ریشه کن کردن مشکلات و نارضایتی ها در دل مخابرات بزرگ گامی موثر برداشتند تا مشکلات چند سال اخیرکارکنان و بازنشستگانش برای همیشه حل و اهالی آن به روزهای بهتر امیدوار گردند.

در جلسه امروز، همه بر سر یک میز به فردایی بهتر رای دادند حالا می توان گفت خبرهای خوبی در راه است.خبرهایی بسیار خوب، و این نبود مگر در سایه دو سال همدلی و همراهی همه سهامدارن و مدیران و دلسوزان کشور و مخابرات. خوشبختانه امروز همه مشکلات و دلنگرانی های گذشته کارکنان به راه حلی منتهی شد که هر یک از ما به سهم خود برای حل آن وظیفه ای خواهیم داشت.

لازم می دانم از سهامداران عمده شرکت مخابرات ایران، بویژه از آقای مهندس آذری جهرمی وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات, آقای دکتر مخبر رئیس محترم ستاد اجرائی فرمان حضرت امام (ره) و معاونین محترم ایشان و همچنین آقای دکتر صفری رئیس محترم هیئت مدیره و اعضای محترم هیئت مدیره مخابرات ایران برای کمک و یاری در راه رسیدن به این اتفاق خوب، صمیمانه تشکر و قدردانی کنم.

از همه کارکنان و بازنشستگان عزیز مخابرات نیز باید تشکر کنم که با اعتماد و باور خود این امکان را فراهم کردند تا امروز با افتخار اعلام کنیم تمامی مشکلات در سایه همدلی حل خواهد شد…..انشا الله

 

1132740cookie-checkمهندس صدری مدیر عامل شرکت مخابرات ایران: خبرهای خوبی در راه است.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
63 نظرات
  1. حمیدمخابراتی می گوید

    همه معوقات وسکه راازسالی که قطع شده به بازنشسته هاواززمان خصوصی سازی حساب کنن والا به هرنفرپرداخت کنن میرسه باخصوصز هاقراردادببندید زن وبچه وقسط دارن حکمشان رابزنیدنیروی جدیدبیاریداول ازف زندان همکاروبعدآزمون بذارین وبعدخصوصی قرا دادی پیمانکاریهاورانندگان جزپرسنل مخابرات شوندانگیزه وپرشورونشاط اگرمخاب ات ای ان پیشرفت چندصدمیایازدی نکردولی اگرهمش قول وحرف جلسه واین ماه وماه بعد و۲۰۰تومان بدن وسرکاربذارن ازلحاظ زوح وروان کارمندان رسمی خصوصی بازنشیته راننده همه افسروه ودلهره میگیرن که گرفتن وروحیه ندارن مدیران محترم تکامش کنیدهمه رایکجاحساب وتسویه حساب وصندوق ۶درصد وپاداشها وسکه هارابدین هم خودتان خلاص میشویدهم همه راضی ودعاگو چقدرلفتش میدن یک مفدارازدرآمدتریلیونی مخابرات برای ب هیهای کل کشوروسکه وپاداش وصنروقها کافیست دعامیماندپول رفتنی است بخداعمررفت همش گفتیم این ماه سال بعد چی ی خیرندید یم تواین سی سال

  2. همکار شرکتی می گوید

    نیروهای بخش خصوصی مخابرات هم طبق معمول اگه ته دیگ چیزس برسه … که صددرصد نمیرسه با این اوضاع
    خدا خودش به داد ما برسه.

  3. روشنگر می گوید

    سلام
    من نمی دانم چرا اینچنین تصمیمهای مهمی در لفافه می ماند و هیچ توضیح دقیق و آشکاری از آنچه درموردش تصمیم گرفته شده داده نمی شود . اگر راست می گویند (که انشاالله چنین باشد) اعلام کنند مثلا می خواهیم مطالبات شما را طبق آیین نامه و از اول خصوصی سازی بدهیم .انشاالله مثل دفعه قبل که بعد از کنسل شدن تجمع
    فقط ۲۰۰ هزار تومان فقط به خوار وبار اضافه شد . نباشد .

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      اجازه بدهید امضاهایش بشود.وقتی مصوبه رسمی شد اعلام می کنند.
      الان که هنوز چیزی معلوم نیست

  4. ممقانی می گوید

    با سلام
    بر فرض محال اگر حتی تمام حقوق پایمال شده همکاران پرداخت شود در بهترین حالت ارزش واقعی به کمتر از یک دهم واقعی آن می باشد. در قانون جزایی ایران اسلامی اگر در محکمه‌ای وحتی در قوانین بین‌المللی اگر یکی از طرفین دعوا محکوم شود باید ضرر و زیان طرف مقابل را نیز پرداخت نماید این مسئولین آنقدر همکاران را بی ارزش به حساب آورده‌اند که حتی حاضر نیستند مصوبه خودشان را اجرا کنند .بنابراین زیاد دل خوش نباشید. درخاتمه باز دست همکاران انجمن صنفی و سر دبیر محترم ودیگر عزیزان درد نکند که در راه احقاق حقوق از دست رفته همکاران تلاش می‌کنند.

  5. بازنشسته 93 می گوید

    انشاالله اینگونه باشد که می گویید{مشکلات و دغدغه کارکنان و بازنشستگان برای همیشه حل شود}.

  6. حمید می گوید

    سلام احتراما جناب مهندس پاداش تشویقی ۹۸ راتمدیدکنبد که همکاران با این گرانی استفاده وع الت برقرا ودعاگوی شما هستیم وباشیم والا گرفتاری وقرض وام قسط بیکاردم بخت همه دارن برای بازنشسته های ۹۸ هم تشویقی را بگذاریدجای دوزنمیرود وازسراسرایران از۹۷ بیشترن منتظربخشنامه وتشویقی شما مردلوطی وخوش فکرودلسوزهستیم سیدعزیز جدتان کمک کند همه مشکلاتشان رفع گرددوخوشحالی خانواده هایشان با تعلق گرفتن پاداش تشویقی کامل شود ممنونیم ازشما نظرینجی هم سردبیرمحترم گذاشتن ولطف شمارامیطلبد.تشکر

    1. ناشناس می گوید

      بابا سرتا پای این پاداش تشویقی همش ۷۰تومنه .به کجامیرسه ؟برای اونی خوبه که دیگه حوصله کارکردن نداره وبارش وبسته همچی آش دهن سوزیم نیست .؟

  7. ناشناس می گوید

    من اصلا نفهمیدم خبرای خوب ایشون راجع به چه چیزایی هست.یکی عناوین شه میگه لطفا.

  8. ناشناس می گوید

    همکاران گرامی آیا بهتر نیست کمی هم خوش بین باشیم آخه میگن پایان شب سیه سفید است

  9. حمید رضا می گوید

    بازنشسته سال ۹۶ هستم هنوز پاداش سکه و تفاوت سبدکالا با ما ندادن

  10. ناشناس می گوید

    واقعا اگر اینها که میگویند برای شاغلان درست باشد هیچ کارمند رسمی تا ۳۵ سال خود را بازنشسته نمیکند وبعد از ۳۵ سال هم میماند ؟؟
    آنهایی که سال گذشته بازنشست شدند چقدر ضرر کردند !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  11. بانشسته ۹۷ می گوید

    یادتون باشه لغو تجمع ۲۰ آذر بزرگترین اشتباه ما بود .معلوم نیست قراره چقدر دیگه به امید وعده و وعید های این حضرات بی غم از عمرمومن مایه بزاریم .چرا از اینهمه تجربیات تلخ گذشته درس نمی گیریم.چرا ؟؟؟؟

  12. بانشسته ۹۷ می گوید

    به چهره تک تک حضار در جلسه و پست هر کدام دقت کنید.همه حقوق بگیر های چند ده میلیونی با پاداشهای چند صد میلیونی که بعید است بخواهند سر سوزنی از کنار این خان گسترده فاصله بگیرند تا بقیه همکاران به حق و حقوق قانونی خود برسند.ده سال است حق کارکنان را پایمال کردند کارکنانی که حالا اکثرا بازنشسته اند و باید تا آخر عمر چشم امیدشان به مصوبات کاغذی آقایان برای احقاق حقوق از دست رفته شان باشد.اگه راست میگن مرد باشن با صراحت بگویند همه مطالبات همکاران را در فلان تارخ پرداخت می کنن.بی شرط و اما و اگر و ….

  13. ماشالا می گوید

    جناب سر دبیر پس این صورت جلسه شد چشمون کور شد از بس چشم دوختیم به مخابرات ما!!!

  14. حامی بازنشسته می گوید

    جباب سردبیرخیلی روحیه میدهی مانندزمان جنگ که روزی که عملیات می شودوسازمارش ازصداوسیمابخش می شودهمه روحیه میگیرندحال دیگراعلان کنیداگرراست است

نظرات بسته شده است.