مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

وجود ۱۳۰هزار خط تلفن ثابت بلااستفاده

مخابرات ما – مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران گفت: بیش از ۱۳۰ هزار خط تلفن ثابت بلااستفاده با بدهی معوقه در استان وجود دارد که صاحبان آنها باید تا پایان امسال تکلیف این خطوط را مشخص کنند.

مخابرات ما ( محمد – خبرگزاری موج مازندران) رسول علی اصغرپور اظهار داشت: بر اساس مجوز سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و دستورالعمل مخابرات کشور، تلفن های بلااستفاده در صورت پرداخت بدهی به مالکانشان و در غیر این صورت به مشترکانی که در نوبت دریافت تلفن ثابت هستند واگذار خواهد شد.

وی ادامه داد: از دلایل بلااستفاده ماندن این خطوط را تعدد خط تلفن برخی مشترکان خانگی و تجاری، نقل مکان مشترک و عدم انتقال خطوط تلفن به دیگری و عدم پرداخت هزینه تلفن از سوی مستاجر برشمرد و افزود: سابقه بلااستفاده بودن هر یک از این خطوط بین ۱۴ تا ۶۰ ماه و بدهی این خطوط بیشتر مربوط به هزینه آبونمان است.

مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران همچنین با اشاره به محدودیت خطوط تلفن ثابت در برخی مناطق مازندران گفت : متقاضیان خطوط تلفن ثابت در این مناطق مجبور به استفاده از خطوط تلفن پی سی ام هستند که در این خطوط ، امکان استفاده از ظرفیت آزاد سیم، امکان انتقال همزمان دیتا و صدا و امکان برقراری سرویس هایی چون اینترنت پرسرعت یا ای دی اس ال ADSL وجود ندارد.

مازندران یک میلیون و ۵۰۰ هزار مشترک تلفن ثابت دارد.

***

1132340cookie-checkوجود ۱۳۰هزار خط تلفن ثابت بلااستفاده

نظرات بسته شده است.