مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

همایش هم اندیشی کمیته حسابرسی مناطق مخابراتی غرب کشور دراستان همدان

آغاز همایش سه روزه هم اندیشی کمیته حسابرسی مناطق مخابراتی غرب کشوربا حضور دکتر صفری رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران دراستان همدان

مخابرات ما

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه همدن جلسه افتتاحیه کمیته حسابرسی مناطق مخابراتی غرب کشوربا حضور مهندس صفری ،رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران به اتفاق مدیران مناطق وکارشناسان ومدیران مالی هشت منطقه مخابراتی همدان ،کردستان،ایلام،کرمانشاه،مرکزی،آذریایجان غربی ،آذربایجان شرقی و اردبیل (ْSC4,SC8) به میزبانی مخابرات منطقه همدان برگزار شد.در این جلسه دکتر صفری رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران با بیان سوابق مخابرات در طول سالهای قبل وبعد از انقلاب ،به پیشرفتهای بسیار بزرگ و قابل اعتنادر عرصه مخابرات اشاره کرد.
ایشان بااشاره به اینکه بعداز انقلاب پیشرفت ونو آوری باعث حیرت کارشناسان دنیا شده است،مخابرات را بک ویترین آبرومند از ترقی واعتلای کشور و آبرو مملکت در عرصه ارتباطی خواند.
ایشان در قسمتی از سخنان خود گفت:در قبل از انقلاب پیشرفته ترین اقدام مخابراتی کشور،احداث ونصب ماهواره اسدآبادبود که آنهم درحال حاضر روزگار افول را طی میکند و مهمتر اینکه توسط متخصصین غربی ساخته شد.
اما به لطف خدا و تلاش و کوشش فرزندان این مملکت هم اکنون نه تنهاوابسته نیستیم ،بلکه شرایط تحریم ولجاجت غرب راتبدیل به پل پیشرفت کرده و متحول شدیم.ایشان پیشرفتها وابتکارات متخصصین ایرانی را در هنه زمینه ها بهت آور ومایه غرور خواند.
ایشان با یادآوری خاطراتی از زمان جنگ گفت:یک نمونه کوچکی که میتوانم مثال بزنم بحث موشک بود.
در زمان جنگ ازکره موشک خریدیم وبرای پرتاب آن به مستشاران لیبیایی محتاج بودیم که آنهاهم ناجوانمردانه همکاری نکردند.ازسوی دیگربردموشکها فقط ۱۲۰کیلومتر بود.
اماحالا به لطف فرزندان این مملکت توانایی ساخت بهترین موشکها با برد هزاران کیلومتر را داریم.
ایشان این پیشرفت را نه تنهادر صنایع موشکی بلکه در همه زمینه ها از جمله مخابرات تعمیم داد وگفت:تحریم و محاصره نه تنها مارا ناامید نکرد بلکه عزم ما را راسخ تر کرد. در حال حاضر در زمینه مخابرات وارتباطات خودکفاترین کشور منطقه هستیم.
ایشان تلاش و کوشش را لازمه ترقی دانست و با اشاره به اینکه بعد از انقلاب در همه ابعاد پیشرفت ما حیرت انگیز بوده گفت:الان دیگر نمیتوان شرایط را با پیش از انقلاب مقایسه کرد چون ابعاد میشرفت در این ۴۰سال به حدی بالا بوده که با هیچ مقیاسی نمیتوان با شرایط قبل مقایسه کرد. ایشان علت اصلی دشمنی غرب را دمیده شدن روح خود باوری در کالبد مملکت دانست وتاکید کرد:با تاسی به همین روحیات وخودباوری ملت ایران است که مردم منطقه نیز بیدارشده ودر برابر مستکبران به مقاومت پرداخته اند. ایشان ملت یمن و فلسطین را نمونه بارز این امردانست وتاکید کردکه خیلی از کشورها در دنیا با آمریکا مخالفند اما با اسراییل رابطه دارند چون تحت تاثیر لابیهای صهیونیستی قرار دارند اما ملت ما تنها ملتی است که یک تنه در برابر استکبار ایستاده و بحمد الله همیشه پیروز است. ایشان درپایان برای همه حضار آرزوی موفقیت کردند.

1131240cookie-checkهمایش هم اندیشی کمیته حسابرسی مناطق مخابراتی غرب کشور دراستان همدان

نظرات بسته شده است.