مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شما نوشته اید- دیوار چین به دور رئیس هیئت مدیره در همدان!

مخابرات ما- بنظر می رسد  دلیل سفر مدیران ارشد شرکت مخابرات ایران به استانها صرفا دید و بازدید با مدیران منطقه ای است البتهه بجز مهندس صدری که انصافا در هر استانی بوده حداقل با مدیران حاضر یک جلسه پرسش و پاسخ گذاشته. ضمن اینکه در جلسه حتی نیروهای شرکتی حاضر بوده اند و پرسش هایشان را پرسیده اند.

تاکید من روی شکل اجراست نه نتایج آن.

اما اعضای هیئت مدیره و رئیس هیئت مدیره به هر استانی آمده اند تقریبا برای یک دیدار خصوصی آمده اند.اعضای هیئت مدیره شاید ملاحظاتی داشته باشند اما رئیس چه ملاحظه ای دارد؟

رئیس هیئت مدیره که در این جلسات از زمان شاه عباس و حق آب زاینده رود حرف می زند تا سفر اخیرش به روسیه و چین، ملاحظاتی ندارد که نتواند با عموم همکارانش گفتگو و ملاقات داشته باشد.

ما دنبال فرصتی می گشتیم تا به دکتر صفری توصیه کنیم سفرهای استانیش را یا لغو کند یا تغییر مسیر دهد اما موقعیتی پیش نمی آید.

اما امروز موقعیت برای این حرفها با این کامنت فراهم شده است:

 

۱۳۹۸/۰۹/۱۲ در ۱۲:۱۷ ب.ظ

دیروز اقای دکتر صفری! با کلی خدم و حشم اومده بود همدان . مدیران …..نگذاشتن حتی یک نفر از کارکنان (چه شرکتی و چه رسمی) رنگ این این آقا رو ببینند . حتی یک سوال کوچک بپرسند . فقط سهامدار نیست که خونمون رو تو شیشه کرده عمله ظلم که خود را مدیر مینامند نیز با خیانتهای مکرر برای چند صباح میزداری آب به آسیاب اونا ریخته . ما فقط میتونیم بگیم “….”

البته حرفهای این خواننده خوب ما، از سر گله ای بسیار است لذا به همه گیر داده وگرنه مدیران محلی تاثیر چندانی بر این تصمیم ندارند.وقتی روز تعطیل می آیند و می روند نیازی به پیشگیری از ملاقات کارکنان ندارد!

لذا توصیه ما به رئیس هیئت مدیره این است که با کارکنان نیز دوست باشد همانطور که با مدیران دوست است!

 

1130390cookie-checkشما نوشته اید- دیوار چین به دور رئیس هیئت مدیره در همدان!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
5 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    سلام من نمی دانم ما کارکنان چرا نمی خواهیم قبول کنیم که همیشه فاصله و‌دیواری بین مدیران و کارکنان بوده و هست ! و با نصیحت و توصیه چیزی درست نمی شود ! دیدگاه مدیران همین بوده و‌همینطور خواهد بود مگر اینکه خودشان بخواهند عوض شوند که البته لقب مدیر مردمی می گیرند و مرتب مورد سرزنش سایر مدیران !

  2. اکبر می گوید

    مدیران همدان کارمندرسمی ۳۰ساله را دوساله آواره کزدن وحتی دزساختمان مرکزی راه نمیدن کارمندی که انتقادکردوفقط توحیاط میچرخه هرجاشاکی میشه پرونده سازی دروغ رومینویسن ومیگن موجیه.مشکل داره ..اگر مشکلی نداشتن چرانذاشتن حتی یک نامه به مهمانان بدهند چه خبراست بالاخره رومیشود .ماه پشت ابرنمیماند. والا سواستفاده‌ای هم نکرده این کارمندخانواده ۴شهیدوجانبازشیمیایی است که ماننداسیران کربلا باهاش رفتار و برده شده وخجالت آوراست خون گریه میکرد.
    ونفرین خانواده ومادروهمسرجانبازشیمیایی پشت سراونایی است که مدیرجدیدرا پختن وازکینه وحسادت واینکه چرا این کارمند انتقادکرده ازآوردن بازنشسته ها سرکار و فرزندانشان سرکار وامثال وی با بیکاری فرزندان خودکه حق آب وگل داره زندگی کنن …ولی بعضی ها پرکردن اداره زا از فامیلهایشان عدالت است؟بایدهم نذارن کارمندوکارگروخصوصی ورسمی ببینن مدیران ارشد را .
    ولی آه مظلوم وخون شهدا گیراست صبربایدکرد.نه شغل نه اتاق نه سیستم داره .میخوان بافشارروحی وادارش کنن بازنشسته بشه وبره .ولی خدانمیذاره نه جوابش رامیدن.پیامکهایشان زامسدودمیکنن ایمیلهاراردمیدهند .اصلا نمیداندازکی باید مرخصی ورودوخروج بگیرد و ثبت درخواست به کجابنویسد واقعا ظلمی که دوسه نفر کردن به این کارمندمظلوم که یک انتقاد کرده .
    همدان کارمندرسمی آواره بدون شغل واتاق وسبستم اچ آر .

  3. همکار بازنشسته می گوید

    مدیران منطقه از ملاقات کارکنان و بازنشستگان با هیئت مدیره وحشت دارند.می هراسند مطالباتی عنوان شود که به مذاق آنها خوش نباشد.

    1. بی نام می گوید

      دوست عزیز هیئت مدیره خودشون به مدیران گفتن که نمیخایم کسی رو ببینیم وگرنه اگر کمی دقیق تر نگاه کنید متوجه میشید که مدیران مناطق فقط مجری بی چون و چرای سیاستهای هیئت مدیره هستند

  4. همکار بازنشسته می گوید

    مدیران ارشد به همدان آمدند اما دریغ از یک فراخوان از کارکنان و بازنشستگان!!!!!!!!
    یک عده مدیر رده میانی را دعوت کردند و برای هم حرف های قشنگ مدیریتی زدند!!!!!!!
    اینست تکریم کارکنان و بازنشستگان معنایش این بود!!!!!!!!!!!
    مدیران ارشد هم دریغ از یک بازخورد که بقیه کجا هستند ؟!!!!!!

نظرات بسته شده است.