مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

توسعه بازارهای استارت آپ های ایرانی

مخابرات ما – وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات باهدف گسترش روابط و توسعه بازار منطقه‌ای و بین‌المللی برای استارت آپ ها و شرکت در نمایشگاه فناوری اطلاعات و صنایع های‌تک باکو (باکوتل) وارد جمهوری آذربایجان شد.

مخابرات ما – وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات) –  محمد جواد آذری جهرمی امروز به دعوت رسمی وزیر ارتباطات و حمل و نقل جمهوری آذربایجان برای شرکت در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی ارتباطات، نوآوری و فناوری های پیشرفته باکو موسوم به «باکوتل» در رأس هیاتی متشکل از ۱۴ استارت‌آپ ایرانی وارد باکو شد.
آذری جهرمی در بدو ورود در باکو ابراز امیدواری کرد که استارتاپ های ایرانی حاضر در این نمایشگاه بین المللی بتوانند با برنامه ریزی و مذاکرات صورت گرفته، موفق به پیدا کردن بازارهای جدید منطقه ای و بین المللی شوند.
وزیر ارتباطات در این سفر علاوه بر حضور در نمایشگاه بین المللی «باکوتل- ۲۰۱۹» و همایش بین المللی «خلاقیت باکو» که تا ساعاتی دیگر با حضور الهام علی اف، رئیس جمهوری آذربایجان به طور رسمی افتتاح خواهد شد، دیدارهای دوجانبه ای به منظور توسعه همکاری های دوجانبه و چند با همتایان خود و همچنین مقامات بین المللی حاضر در این همایش بین المللی نیز خواهد داشت.
بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی ارتباطات، نو آوری و فناوری های پیشرفته باکو موسوم به «باکوتل» طی روزهای ۳ الی ۶ دسامبر (۱۲ و ۱۵ آذرماه) جاری با حضور ۲۳۸ شرکت از ۲۳ کشور برگزار می شود.

***

1130300cookie-checkتوسعه بازارهای استارت آپ های ایرانی

نظرات بسته شده است.