مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

صرفه جویی ۴ میلیون یورویی در شرکت مخابرات ایران

مخابرات ما-مالکی

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سید مجید صدری گفت: در پی ابلاغ شعار رونق تولید توسط مقام معظم رهبری در ابتدای سال جاری، بیش از سه میلیون یورو در خرید انواع باطری و حدود یک میلیون یورو در خرید انواع ماژول های یکسوکننده به منظور حمایت از تولیدات داخلی صرفه جویی شده است.

وی توجه به سه مسئله ” استفاده از تولید داخل” ، “روند قانونی خرید تجهیزات” و “صرفه جویی ارزی کشور” را از ارکان اصلی این اقدام دانست و اظهار داشت: این اقدام اگر توسط شرکت مشابه خارجی انجام می شد، باعت خروج بیش از ۴ میلیون یورو ارز از کشور می شد که ضمن جلوگیری از آن، موجب صرفه جویی در منابع ارزی کلان کشور شد.

صدری اعلام کرد: با انجام این مهم، علاوه بر کمک به اشتغال زایی داخلی از صنایع نوپا و دانش بنیان و شرکت های مخابراتی تامین کننده تجهیزات این صنعت، حمایت ویژه ای به عمل آمده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران رعایت حداکثری استانداردهای لازم در بخش تجهیزات مخابراتی را یکی از ضروریات امر توسعه و ارایه خدمات عنوان کرد و افزود: شرکت مخابرات ایران به منظور ارایه خدمات با کیفیت به مشتریان ، تمام تولیدکنندگان داخلی دانش محور را به استفاده از تکنولوژی روز دنیا و افزایش کیفیت تولیدات خود تشویق و از آنان حمایت می کند.

1130120cookie-checkصرفه جویی ۴ میلیون یورویی در شرکت مخابرات ایران
4 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    خراسان جنوبی هم یه مدیر عامل داشت که از حق حقوق کارمندان می زد می گفت ما سود آور شدیم نمی دونم چرا ناخودآگاه به یاد ایشون افتادم

  2. ناشناس می گوید

    پس چرا طلب بازنشسته های ۹۷ را نمی دهید اگر صرفه جویی کردید؟

  3. ناشناس می گوید

    آقای صدری لطفا از جیب کارکنان مظلوم و بدبخت صرفه جوئی نکنید هنوز که هنوز است بهره وری پارسال پرداخت نشده خبری از اضافه کار و سایر مزایا هم اصلا نیست مگر قرار نبود حقوق کارکنان مانند سیستم دولتی در زمان خصوصی پرداخت شود؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!

  4. بازنشسته امیدوار به خدا وناامید از مدیران می گوید

    با سلام جناب آقای صفری رییس هیات مدیره مخابرات که در ماموریت همدان بسر میبرد در جمع کارشناسان وکارکنان ضمن بر شمردن پیشرفتهای مخابرات به برکت انقلاب فرموده ما در شرکت مخابرات تجهیزاتی ساخته وبهره برداری کرده ایم که تاکنون در هیچ کجای دنیا این تجههیزات ساخته نشده واستفاده نشده است اگه ممکنه به ایشان بفرمایید دو سه نمونه از این تجهیزات را نام ببرند تا همگان به این اختراعات واقف گردند

نظرات بسته شده است.