مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

طنز امروز – زبون دراز و توصیه اش به وزیر جوان!

مخابرات ما -طنز امروز- (زبون دراز) -.

مخابرات ما(زبون دراز) – در طول عمرم اینقدر به خوش باوری خودم نخندیده بودم! …. جون شما نباشه، به جون همه آدم های الکی خوش مثل خودم، هرگز فکر نمی کردم وزیر جوان اینقدر راحت بتواند لایی بکشد!

آذری جهرمی ، دیروز با انتشار یک فروند ویدئو در فضای مجازی، ابتدا یک سری آه و ناله ردیف کرده که “من میدونم بهتون سخت گذشته ….. من میدونم اینترنت نداشتین … من میدونم …. اصلا دلم براتون کباب شده ….”

پس از این آبغوره گیری رسمی،بجای اینکه خبر خوش جبران سوخت و ساز اینترنت مردم را بدهد،  در متن دستنویس چنین مرقوم فرموده اند که “کد …. را ارسال کنید ! اپراتورها  یک گیگ اینترنت رایگان خواهند داد!”

ما که همیشه منتظریم ! بلافاصله کد را ارسال فرمودیم! پیام آمد که “یک گیگ اینترنت رایگان دو روزه!”

یعنی این یک گیگ را باید حتما در دو روز مصرف بفرمایید وگرنه می سوزد، چه سوزشی! تازه در دو روزی که اینترنت موبایل بسته است و ….!

این هم جبران جناب وزیر! مرحبا!

حالا که جناب وزیر حافظه اش را پاک در بورس اجناس مازاد و بلااستفاده فروخته است باید محض یادآوری عرض کنیم که قرار بود “اپراتورها جبران کنند! وزارت فخیمه ارتباطات جبران کند.”

یعنی حداقل به تعداد روزهایی که اینترنت مردم سوخته و زغال شده، باید فرصت مجدد برای استفاده فراهم شود! 

پولش را هم دولت بدهد نه اپراتور! چرا که خداییش اپراتورها از دو طرف سوخته اند! از طرفی نتوانسته اند اینترنت بفروشند، از طرفی باید جبران کنند! لذا بنظر می رسد دولت فخیمه آقای مهندس آذری جهرمی  باید به سمت جبران فرمان را بچرخاند!

.

اما …. با دست فرمان خوب جناب وزیر، توصیه می کنیم ایشان یک لایی دیگر هم بکشد! تا تمام اپراتورها و دولت را از این ترافیک وحشتناک در ببرد!

پیشنهاد ما این است که:

“هر یک از دارندگان اینترنت از انواع مختلفش، بقدر اینترنتی که حروم شده و از دست رفته، اینترنت بخرند و برای شادی روح بیل گیتس معروف، تقدیم اپراتور خود کنند! خدا را خوش نمی آید دولت و اپراتور ضرر کنند! “

به این ترتیب دیگر نه اپراتور زیان می کند نه دولت نه آقای وزیر! ………. جیب مردم هم که مهم نیست …. جیب ما و شما ندارد! جیب ما هم مال شماست! جیب شما که شش قفله شده باز نمی شود به سادگی! پس بیایید سراغ جیب سولاخ ما!

 

1127530cookie-checkطنز امروز – زبون دراز و توصیه اش به وزیر جوان!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. عبدا... می گوید

    اپراتور یعنی مردم .وبازهم دست در جیب مردم .
    ازدیگران بخشیدن راحت ترین کاراست.وبه حساب خود آوردن

نظرات بسته شده است.