مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

بازدید مدیرمخابرات منطقه خوزستان از مخابرات شهرستان بهبهان

مدیر مخابرات منطقه خوزستان به منظور بررسی وضعیت شبکه ارتباطی از مخابرات شهرستان بهبهان ومرکز تلفن ثابت شهدای پیروز بازدید کرد. 
مخابرات ما

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه خوزستان روز سه شنبه ۲۱ آبان ماه ۱۳۹۸ رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان در ادامه بازدیدهای دوره ای خود به منظور بررسی وضعیت شبکه ارتباطی و طرحهای در دست اقدام با حضور در مخابرات شهرستان بهبهان از بخشهای فنی مرکز تلفن ثابت شهدای پیروز ازجمله ام دی اف، شبکه کابل، سیستمهای انتقال، تلفن همراه، سوییچ و شبکه فیبرنوری بازدید و با کارکنان بخشهای مختلف مرکز از نزدیک دیدار و گفت و گو کرد.

فلاح زاده در دیدار با کارکنان ضمن تشکر از تلاشهای همکاران وصدور دستورات لازم جهت رفع موانع کاری و مشکلات کاری آنان، بر تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات بیش از پیش به مشترکان تاکید نمود.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان پس از بازدید میدانی از تشان و شهرستان بهبهان، تقویت پوشش شبکه ای همراه اول و رفع مشکل آنتن دهی در بخشی از بهبهان و نصب کافوهای جدید نوری جهت توسعه شبکه ارتباطی، در دستور کار خود قرار داد ودر این خصوص دستورات لازم را به معاونین صادر کرد.

 

رحیم فلاح زاده پس از این بازدید به همراه رییس اداره مخابرات شهرستان بهبهبان با حضور در ساختمان فرمانداری، با فرماندار و معاون استاندار و مدیریت ستاد بحران استانداری دیدار و در جلسه ستاد بحران استانداری با حضور روسای ادارات، مسئولان و مدیران دستگاههای اجرایی استان و شهرستان و …شرکت نمود.

 

مدیر مخابرات منطقه خوزستان در این جلسه، گزارشی از برنامه ها و طرحهای شبکه مخابراتی در حال اجرا در شهرستان بهبهان را ارائه نمود.

وی با اشاره از آغاز احداث سایت همراه اول روستایی چم سیاره از توابع بخش مرکزی، از شروع اجرای طرح شبکه فیبر نوری شهرستانهای بهبهان، هندیجان و امیدیه در روزهای آتی به منظور توسعه شبکه ارتباطی و بهره مندی شهرستانها و روستاهای توابع از ارتباطی پایدار و مطلوب خبر داد.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان در خصوص رفع مشکل و بهرمندی روستاهای دولت آباد، خاییز، جمال جهان، پیازکار و چهارآسیاب از شبکه ارتباطی همراه اول گفت؛ در صورت تصویب وزارت ارتباطات و ابلاغ اداره کل فناوری اطلاعات، مخابرات منطقه خوزستان آمادگی لازم جهت اجرا و تأمین پوشش شبکه ای همراه اول در این روستاها را دارد.

 

فلاح زاده همچنین گفت؛ سایت روستایی همراه اول شله زرد، در صورت تصویب و ابلاغ اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات و اجرای طرح ۳۶ کیلومتر فیبرنوری،آماده نصب است.

گفتنی است؛ شهرستان بهبهان با دارا بودن ۳ مرکز پر ظرفیت تلفن ثابت شهری و ۲۲ مرکز تلفن کم ظرفیت روستایی جمعاً ۵۵ هزار تلفن ثابت منصوبه شهری و روستایی دارد.

1126650cookie-checkبازدید مدیرمخابرات منطقه خوزستان از مخابرات شهرستان بهبهان
3 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    سیمکارت های جی اس ام روستایی را قطع کردند و حالا ودیعه را به مشترک پس نمیدهند

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      چی؟ میشه لطفا توضیح بدین؟ مگر ودیعه گرفتن؟ همون پول ثبت نام اولیه رو میگین؟
      مبلغش چقدر بوده؟ با گرفتن سیم کارت جدید تسویه نشدن؟
      لطفا کامل برام توضیح بدین.باشه؟

      1. ناشناس می گوید

        سلام،سال۹۳ یک سیم کارت جی اس ام روستایی به مبلغ حدودا،پنجاه هزار تومان(حال به عنوان ودیعه یا ثبتنام اولیه)خریداری نمودیم،با توجه به مصوبه شرکت مخابرات مبنی بر حذف این خطوط و تعویض آن با سیم کارت همراه اول یا عودت مبلغ پرداختی،اداره مخابرات،در این زمینه پاسخگو نیست.با سپاس فراوان.

نظرات بسته شده است.