مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

برنامه محوری باید به طور حداکثری در شرکت مخابرات ایران اجرا شود

دکتر صفری مطرح کرد: برنامه محوری باید به طور حداکثری در شرکت مخابرات ایران اجرا شود
رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران گفت: داشتن برنامه، ضامن موفقیت هر سازمان است، تمام فعالیت های شرکت مخابرات ایران نیز باید برنامه محور و به صورت صد در صدی بر اساس برنامه باشد.
مخابرات ما

به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، دکتر صفری، رییس هیات مدیره شرکت، در نشست با مدیران مخابرات مناطق که امروز، دوشنبه، ۲۰ آبان ۹۸ در ساختمان زنده یاد غفاریان برگزار شد سخن می گفت، ضمن بیان این مطلب افزود: با تلاش و کوشش بیشتر تا پایان سال جاری باید تمام مخابرات مناطق برنامه های اجرایی خود را به صورت صد در صد محقق کنند.

دکتر صفری به عدم افزایش تعرفه ها از سوی شرکت مخابرات ایران اشاره کرد و اظهار داشت: اگرچه افزایشی در زمینه تعرفه های مخابرات انجام نشده است، لذا ما همچنان باید با کار بیشتر و خدمت به مردم و جامعه، به خروج کشور از بحران های اقتصادی کمک کنیم.

وی دلسوزی به کیان مخابرات را از ارکان های مهم تمامی مدیران و کارکنان برشمرد و بیان کرد: همه ما باید نسبت به اموال، دارایی ها و کار محوله به خود دلسوز باشیم و در زمینه پاسداری از برند بزرگ شرکت مخابرات ایران کوشا باشیم.

رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، سودآوری را یکی از محورهای اصلی مخابرات عنوان کرد و گفت: شرکت مخابرات ایران یه بنگاه اقتصادی بزرگ است که مالکان آن سهامداران و مردم هستند، از اینرو مسئله اصلی ما باید سودآوری و رضایت ذینفعان شرکت باشد.

1126040cookie-checkبرنامه محوری باید به طور حداکثری در شرکت مخابرات ایران اجرا شود
6 نظرات
  1. تلخك می گوید

    آقای صفری فرموده اید “همه ما باید نسبت به اموال، دارایی ها و کار محوله به خود دلسوز باشیم و در زمینه پاسداری از برند بزرگ شرکت مخابرات ایران کوشا باشیم.”
    نمی دانم بخندم یا گریه کنم؟
    شما چند سالی است که اموال و دارایی های مخابرات را به نفع سهامدار عمده آتش زده اید!!
    خداوکیلی برندی برای مخابرات باقی گذاشته اید؟!!
    هه هه هه ه …… هق هق هق هق …

  2. ناشناس می گوید

    آقای دکتر صفری سلام
    چگونه از کارکنان مخابرات انتظار دارید با کار بیشتر به مردم و جامعه خدمت کنند وقتی خود شما با بی خیالی و اهمال کاری حقوق این متخصصین زحمت کش را نمی دهید؟
    میخواهید کشور از بحران اقتصادی بیرون بیاید در حالیکه خودتان تاکید دارید که کارها را تعطیل کنید و یک ریال پول برای توسعه به استان ها نمیدهید؟

  3. حسن رحمت آبادي می گوید

    کدام برنامه محوری؟ کدام برنامه؟
    چطور ممکن است برای یک شرکتی که ادعای برنامه محوری دارد هنوز به پایان مهر نرسیده ایم برنامه هایش را عوض کرده و بازنگری می کند؟ و برای دفعه سوم برای برخی از آنها برنامه ضربتی با کنترل روزانه می گذارد؟ در حالیکه هیچ منطق درستی را برای آنها معلوم نمی کند؟
    کدام شرکتی را دیده اید که مدیرعاملش اصلا در جریان برنامه ها نیست و معاونت برنامه ریزی اش شخصا ابلاغ برنامه و بودجه می کند؟
    کدام شرکتی را دیده اید که برنامه هایش حتی بصورت ماهیانه توسط مدیرعاملش کنترل نمی گردد.؟ آقای صدری همه کاری می کند جز کار مدیرعاملی!!
    کدام شرکتی است که برنامه بلندمدت نداشته باشد؟ آقای صفری آیا می دانید که چقدر از برنامه رهنگاشت باقیمانده است؟ و چرا این برنامه که موضوع یکپارچگی ثابت و سیار را مطرح می کند اجرا نمی شود؟
    آیا تصور می کنید می توانید به برنامه درآمدی خود در دیتای تجاری برسید؟ جائیکه آمده اید و افزایش درآمدها را در این بخش تقریبا چهاربرابر کرده اید؟ کدام مشتری است که عقل سالمی داشته باشد و در این شرایط رکود بازار به شما چهار برابر بیشتر از گذشته پول بدهد؟ این چه برنامه ای است؟
    افت درآمدی تلفن ثابت را که حتی خواجه حافظ شیراز هم می داند شما نمی دانید! و در برنامه بازنگری از استان ها انتظار شق القمر دارید؟ وقتیکه هیچ طرحی برای این سرویس مادر ندارید؟

  4. منتقد تحقق صددرصدي برنامه ها می گوید

    سلام بر همکاران عزیز
    مخابرات ایران در استان ما برنامه دایری VDSL را تقریبا برابر با کل منصوبات آن اعلام و بصورت روزانه پیگیری می کنند. یکی نیست به این آقای صفری بگوید رئیس محترم هیات مدیره شما یا خودت را به گیجی زده اید و یا اطلاعات درست به شما نمی دهند.
    اولا که مودم به اندازه در استان نداریم و به تقاضایمان ترتیب اثر نداده اند.
    دوما نرم افزارهای بسیار مدرن متمرکز شما! قابلیت پذیرش درخواست ها و رد کردن کمترین آنها را ندارند!
    سوما چگونه ممکن است با این کیفیت رو به تزاید خرابی شبکه کابل که هیچ پولی برای حفظ کیفیت آن خرج نمی کنیم! بتوانیم کیفیت VDSL را برای مشتریان فراهم کنیم؟
    چهارما کجاست طرح های فروش جذابتان برای این سرویس؟!
    وقتی در یک منطقه ای که کل ظرفیتش بیشتر از ده سرویس نیست و کارت ۱۶ تایی بنا به ضرورت کارخانه سازنده نصب شده است و بیشتر از ده سرویس مشتری ندارد چگونه می توانیم به این درصد تحقق صددرصد شما برسیم؟
    کیلویی که نمی توانید برنامه بدهید و انتظار تحقق صددرصدی داشته باشید؟

  5. ناشناس می گوید

    این آقایان عزیز توی این همه سالی که بوده وهست آیا کاری خیر و بیاد ماندنی هم واسه معیشت این کارمندان زحمتکش مخابرات و خانواده ی آنها از خودش بجای گذاشته اند که اسباب دعاگویی همکاران مخابرات باشه برای ذخیره آخرتش ؟؟؟ پس چرا واسه اجرای مصوبه سال ۸۹ هیئت مدیره مخابرات این دست اون دست میکنند. و هر روز برای اجرا نکردن آن مانع تراشی میکنند ؟ اون شخصی که میفرماید: مسئله اصلی ما باید سودآوری و رضایت ذینفعان شرکت باشد. پس یعنی اجرای مصوبه، رسیدگی به امور معیشتی، بهداشت و درمان، ووو…… همکاران همه هیچ ، و همکاران فقط باید مثل ….. کارکنند و جیب ذینفعان رو پُر کنند. پس در اینصورت همکاران باید با سیلی صورت خود رو قرمز نگه داشتن و داشته باشند و بیخیال حق و حقوقشان باشند و این عزیزان زحمت کش چه رسمی و چه شرکتی و چه غیر شرکتی هیچ نفعی از زحماتشان نصیبشان نشود که حضرات فقط دنبال راضی نگه داشتن ذینفعان باشند.!نه رضایت خداوند بزرگ !!!!!. آری خداوند متعال از کوچکترین ظلمی که در حق بنده ای شود؛ گذشت نخواهد کرد.

  6. ناشناس می گوید

    باسلام این مهندس صفری چند سال دیگه میخاد تو مخابرات باشه من بچه بودم این بوده اومدم محابرات بود بازنشسته شدم هست بیا برو دیگه صفری بروسفر ول کن این تشکیلاتو باد کردی دیگه برو مداوا

نظرات بسته شده است.