مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شرکت مخابرات ایران بر اساس شاخص های یک بنگاه اقتصادی اداره می شود

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: مخابرات ایران یک بنگاه اقتصادی ست و تمام فعالیت های آن بر اساس شاخص های اقتصادی و سودآور اداره می شود.

مخابرات ما

به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سید مجید صدری که در نشست با مدیران مخابرات مناطق سخن می گفت، با بیان این مطلب افزود: مخابرات ایران یک بنگاه اقتصادی فناوری محور است که با رعایت انجام صحیح شاخص های اقتصادی، باید همواره حافظ منافع سهامداران و ذینفعان باشد.

مهندس صدری، تلاش رو افزون مدیران و کارکنان را عامل موفقیت شرکت دانست و خاطرنشان کرد:خوشبختانه عملکرد مدیران و کارکنان زحمتکش شرکت مخابرات ایران رضایت بخش است اما باید با تلاش و توان مضاعف، همواره شاهد رشد و بالندگی این شرکت باشیم.

وی به الگوهای اخلاقی در شرکت اشاره کرد و اظهار داشت: همه ما سرباز ولایت فقیه هستیم، از اینرو، رفتار و اخلاق ما در کنار کار مطلوب باید همواره شایسته این عنوان باشد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، نیروی انسانی را بزرگ ترین سرمایه شرکت عنوان کرد و بیان داشت: تمام مدیران باید همیشه گوش شنوای مسائل و دغدغه های کارکنان باشند و تا جایی که ممکن است در جهت رفع مشکلات آنان بکوشند.

مهندس صدری، به عملیات متمرکز کردن سامانه های شرکت در سطح کشور اشاره کرد و گفت: در این مدت تلاش کردیم تمام سامانه های خدماتی و عملکردی شرکت یکپارچه و متمرکز شود تا مدیریت آن سهل تر و دارای کمترین اشکال باشد.

وی در پایان سخنان خود به لزوم افزایش کیفیت پاسخگویی پرداخت و افزود: پیام های مردم از طریق مراکز پاسخگویی باید کامل رصد و شنیده شود تا با رفع مشکلات احتمالی، شاهد بهبود عملکرد شرکت در زمینه ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان باشیم.

گفتتی ست، نشست مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با مدیران مخابرات مناطق با حضور دکتر صفری، رییس هیات مدیره، مهندس صدری، مدیرعامل و معاونین و مدیران کل ستادی شرکت مخابرات ایران و مدیران مخابرات مناطق، امروز، دوشنبه، ۲۰ آبان ماه ۱۳۹۸ در ساختمان زنده یاد غفاریان برگزار شد.

 

1125570cookie-checkشرکت مخابرات ایران بر اساس شاخص های یک بنگاه اقتصادی اداره می شود
1 نظر
  1. ناشناس می گوید

    سلام: اعتلا و ارتقا و پایداری شرکت در گرو رضایت کارکنان است بدون رضایت کارکنان هیچ بنگاه اقتصادی در جهان به سرانجام نرسیده و با شکست مواجه گردیده است .ما در جهانی زندگی می کنیم که مرزهای دانش به دست کارکنان است .بی شک سهامداران شرکت مخابرات نیز نیک می دانند که حبس حقوق حقه پرسنل این شرکت در نهایت نفعی به حال شرکت نخواهد رساند .امیدواریم صاحبان سهام با اتخاذ رویه معتدل و‌تعاملی راه را بر اجرای سریعتر ایین نامه حقوق دستمزد سال ۸۹ باز نموده و بیش ازاین سد راه احقاق حقوق پرسنل نگردند .

نظرات بسته شده است.