مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مخابرات ایران مدیران استانی اش را یک جا دعوت کرد.

مخابرات ما- روز گذشته تمامی مدیران مناطق مخابراتی در مخابرات ایران گرد هم آمدند.این جلسه با گزارشی از مهندس صدری در اینستاگرام جالب شده است.

 

مخابرات ما- از جلسه مخابرات ایران با حضور مدیران مناطق و مدیران ستادی مخابرات ایران در خبرها چیزی نیامده است فقط مهندس صدری در صفحه اینستاگرامش گزارشی از آن درج کرده است.

مدیر عامل مخابرات ایران می نویسد فرصتی دست داد که با حضور معاونین، مدیران ستادی و مدیران مناطق سراسر کشور نشستی داشته باشیم و در کنار هم مسائل جاری و آتی شرکت را بررسی و راهکارهای لازم برای سرعت‌بخشی به اجرای برنامه‌ها را ارائه دهیم.

با توجه به انتخابات در پیش نگرانی های مهندس صدری و مدیران مخابرات سرباز کرده است او به مدیران استانی گفت  مخابرات به عنوان یک بنگاه اقتصادی باید از مسائل حزبی و سیاسی دور باشند و کاملا مستقل بر اجرای امور تمرکز کنند.

صدری از تلاش های مدیرانش ابراز رضایت می کند   اما تاکید می کند انتظار دارم برای کسب نتایج بهتر و توسعه و سودآوری بیشتر تلاش و همت مضاعف خود را بکارگیرند.

مثل همیشه تاکید مدیر عامل روی برخورد با مردم ارائه سرویس مناسب به آنان است.او در جلسه گفته است هنر ما و همه مدیران باید این باشد که نسبت به سرمایه معنوی و مادی شرکت دلسوزانه و مسئولانه برخورد کنیم و همیشه پاسخگوی همه درخواستها، انتقادات و نظرات مردم  باشیم و نسبت به پیام‌ها بی‌تفاوت نباشیم.

در این جلسه رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران دکتر صفری هم برای حاضران صحبت کرده است.تا این لحظه هیچ چیزی از این گفته ها روی سایت خبرگزاری ها نیامده است.

بنظر می رسد اگر صفحه اینستاگرام مهندس صدری نباشد روابط عمومی خبری را منتشر نخواهد کرد.

 

1125440cookie-checkمخابرات ایران مدیران استانی اش را یک جا دعوت کرد.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
13 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    دنیانیرزدآنکه پریشان کنی دلی

    صدری توبدمکن که نکردست عاقلی

  2. همکار بازنشسته می گوید

    کدام روابط عمومی بهتر است به آن گفته شود روابط خصوصی!!!!!

  3. ناشناس می گوید

    ۳/۴ خدمت سربازی بازنشستگان (حق ایثارگری سربازان در جبهه خدمت نموده ) کدام مرحله رسیده است دو سال از ابلاغ بخشنامه شرکت مخابرات به استانها میگذرد تاکی باید در انتظار بمانیم ؟

  4. ناشناس می گوید

    جالبه مسوول روابط عمومی و بین المللللللللللللللللللللل کنار یارو نشسته اما انگار نه انگار که باید ایشون اطلاع رسانی کنند .

  5. جنگجو می گوید

    سلام آقای سردبیرمیگم ازدست این مدیران انتحاری چیزی برنمآیدچندازنفرهم ازحزب بعث دعوت میکریدتاچطوری کارکنان راسرکوب کنیدبه تمامی همکاران شاغل بازنشسته درخواست تحصن تجمع داریم برای حق وحقوق ازدست رفته مان خواهیم جنگید.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      جنگچوی عزیزم
      انتحاری؟ منظورت چیه؟

  6. مسیح می گوید

    ایشاله همه همکاران تمامی کارهای اعلام شده را سریعا انجام میدهیم تا نکند مدیران استانی از عملکرد ما ناراحت وگلایمند باشند .

    واقعا هرچه میکشیم از عمل خود ماست اگه مرد اعتراض دم در مجلس نیستیم راههای مختلف برای اعلان نظرمان وجود دارد الان بهترین زمان هست

    دوستان زمان رو. از دست ندهید توپ تو زمین ماست

  7. ssorayya می گوید

    جناب سردبیر بنده یادم هست که ایشان(مدیرعامل فعلی مخابرات ایران جناب صدری را عرض میکنم) اوائل خیلی سنگ کارکنان را بر سینه میزدند و باصطلاح از شعارهایشان شعار کارمند سالاری بود و با دستور پرداخت حقوق کارکنان رسمی در بیست و پنجم هر ماه شاید ورق را بنفع خویش برگردانده بودند. لیکن پس از گذشت مدتی از صدارت جناب صدری یواش یواش وعده هایشان دیگر بر کفه ترازوی مخابرات ایران سنگینی نمی کرد هر چه را که می گفتند سریع از یادشان میرفت تا جاییکه بین کارکنان دیگر این حرف مصطلح شده که ما تعریف هرکه را میکنیم توزرد از آب در میاد.
    اولا) ایشان بخشنامه کرده بودند که ماموریتهای مدیران به تهران توجیه اقتصادی نداره و میشود با ویدیو کنفرانس مسائل شرکت را رتق و فتق کرد ، سوال اینجاست که چه موضوع مهمی در این جلسه هست که مدیران را از کل کشور جمع کرده؟ اصلا فیدبک و بازخورد این جلسه چیست و چه نفعی به حال کارکنان دارد؟
    ثانیا با چه رویی روی کارکنان رسمی و بخش خصوصی و قراردای که کلا انگیزه شان را ازدست داده اند و علایم و قراین حاکی از بحرانی شدن وضع مخابرات دارد و اختصاص سودهایی که حاصل آمارسازی و سند کارچاق کنی در شرکت مخابرات ایران و ارائه آن به سازمان خصوصی سازی میباشد، دردی را درمان نخواهد کرد. چرا که قاطبه کارکنان این سوال را میپرسند که اگر وضع شرکت مخابرات ایران از لحاظ مالی اینقدر خوب است چرا یک ملزومه اداری ساده مانند خودکار را از کارمندانش دریغ کرده و تازه در بعضی از استانها اندک وسایل رفاهی کارکنان مخابرات را نیز تقلیل داده اند.
    ثالثا : شایسته بود برای شفاف سازی، جناب صدری اول مهربان!! از رییس یا نماینده شورای صنفی هم دعوت میکردند تا باصطلاح پازل پوز دموکراسی خواهی ایشان به یک نقطه مشخصی میرسید.
    جناب صدری به جنابعالی هشدار داده اند و باز حقیر به سهم اندک خویش میگویم به کجا چنین شتابان؟ هنوز بهره وری شش ماهه سال قبل را با اوضاع ناگوار اقتصادی کنونی که چونان تیغ تیزی بر گلوی کارکنان فشار میاورد نداده اید . البته شما مدیران اصلا روی آن حساب باز نمیکنید چون با وجود پاداشهای آن چنانی نه تنها به بهره وری بلکه به حقوق ماهانه هم نیاز ندارید و چه برسد به اینکه از شما انتطار اعمال آئین نامه دستمزد و رفاهیات ۸۹ را داشته باشیم.
    از شما میخواهم بیش از این خود را ضایع نکتید حداقل اگر خودتان را دوست دارید و قدرت اجرایی کافی ندارید ، شرافتمندانه صدرات را ترک کنید جناب صدری.

  8. ناشناس می گوید

    سلام از کارشناسان نگهداری هستم از زمان خصوصی سازی و قبل از ان شاهد پایین بودن بهره وری پرسنل هستم افزایش هزینه های ماموریت – تکرار خرابی – عدم تعمیر صحیح یونیت ها – مشکلات و خرابی ها حاصله در یونیتهای تغذیه ناشی از شبکه برق – عدم مدیریت صحیح سالانه میلیاردها تومان ضرر به شرکت وارد می کند و‌در این میان برخی از پرسنل با وجدان مورد بی مهری و بی تفاوتی قرار می گیرند

  9. ناشناس می گوید

    جلسه و همفکری برای نحوه سرکوب و ممانعت از برگزاری تجمعات صنفی همکاران…

  10. روشنگر می گوید

    سلام
    من فکر می کنم آقای صدری برای دادن سرویسهای بهتر و باکیفییت بالاتر تکیه بر نیروهای غیبی دارد چون نیروهای رسمی که همه ناراضی از عدم پرداخت حق و حقوق قانونی خود هستند نیروهای شرکتی هم همه حداقل حقوق اداره کار را دریافت می کنند.می مانند مدیران که لابد اعجاز می کنند نمی دانم.

  11. ناشناس می گوید

    با کمال احترام باید عرض کنم
    مدیرانی ضعیف، مدیرانی ناکارآمد، مدیرانی که از هیچ اختیاری برخوردار نیستند
    حال و روز مخابرات هر روز بدتر خواهد شد
    از ما گفتن

  12. بسم الله القاسم الجبارین می گوید

    به به جناب مدیر حضرتعالی عین روز روشن وافتابی به مشکلات همکاران وبازنشستگان شرکت مخابرات باتوجه به وعدها ووعیدها وهمچنین قانون مصرح پرداخت مطالبات ۱۰ ساله بازنشیتگان با توجه به مشکلات عدیده انهاتا الان توجهی نداری .ودستور برخورد نمی دانم چه برای مدیران مناطق با مردم صادر میفرمایید. ولی شخص حضرتعالی عمل نمی کنی . چرا؟با همکاران اینجور برخورد دارید وای به حال مردم. هرچه بگندد نمکش می زنند وای به ان روز که بگنند نمک. گر ز باغ رعیت ملک خورد سیبی براورند علامان ان درخت از بیخ ، قابل توجه حضرت جناب صدری.

نظرات بسته شده است.