مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

الکترونیکی شدن تمام پرونده های تلفن ثابت

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تشریح فعالیت های این شرکت به منظور پیاده سازی و تحقق دولت الکترونیک اظهار داشت: در همین راستا، پرونده ها و اطلاعات مربوط به تلفن ثابت مشتریان طی فرایند یکپارچه و متمرکزی در سراسر کشور از حالت کاغذی و فیزیکی به پرونده الکترونیک تبدیل می شود.
مخابرات ما

به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سیدمجید صدری با بیان اینکه فعالیت های مجموعه مخابرات در ابعاد مختلف در جهت ساده سازی فرایندها و تحقق کامل دولت الکترونیک است، تصریح کرد: تمام خدمات ارائه شده به مشتریان در بخش های مختلف، شامل کلیه خدمات در مراکز امور مشتریان و دفاتر خدمات ارتباطی به صورت کاملا الکترونیکی و بدون نیاز به کاغذ انجام خواهد شد.

وی افزود: با تحقق این فرایند، خدمات ارائه شده، حتی بدون نیاز به امضاء و اثر انگشت به راحتی از طریق الکترونیکی در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

مهندس سید مجیدصدری افزود: مراحل پیاده سازی پرونده الکترونیک در سراسر کشور شامل فازهای مختلفی است، به نحوی که این خدمات در پنج فاز طراحی شده که در فاز اول دریافت کپی شناسنامه و کارت ملی از مشتریان برای انجام امور مختلف در تمام مراکز امور مشترکین به صورت کامل حذف شده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در تشریح هدف این پروژه افزود: حذف کاغذ و فرایندهای فیزیکی از فرایندهای فروش و خدمات، چه برای اشخاص حقیقی و چه برای اشخاص حقوقی ، علاوه بر صرفه جوئی قابل توجه در مصرف کاغذ و کمک به حفظ محیط زیست در راستای توسعه پایدار و کاهش تردد، موجب ساده سازی فرایندهای ارائه خدمات به مشتریان خواهد شد.

وی با اشاره به گستردگی حجم فعالیت الکترونیکی شدن تمام پرونده های تلفن ثابت گفت: در مسیر انجام این خدمت مهم، پرونده های بایگانی شده بسیاری از مشترکین نیز باید تعیین تکلیف شود و بدین منظور اطلاعات لازم در طول مراحل اجرائی کار از مشتریان ذی نفع اخذ خواهد شد.

مهندس سید مجیدصدری افزود: الکترونیکی شدن پرونده های تلفن ثابت برای تمام مشتریان شرکت مخابرات ایران اعم از حقیقی و حقوقی تا پایان سال آینده به طور کامل، عملیاتی و در سراسر کشور اجرا خواهد شد.

وی اضافه کرد: در این خدمت مهم، تمام پرونده های الکترونیکی شده مشتریان، در هر استان وابسته به گستردگی خدمات ، در یک تا سه نقطه تجمیع شده و امکان مدیریت متمرکز و دستیابی سریع به اطلاعات یا تغییر آن برای مشتریان از این طریق بسیار ساده تر از روش کنونی فراهم خواهد بود.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران خاطرنشان کرد: در اجرای این پروژه مهم و زیربنائی خدمت رسانی به مشترکین، بیشتر بخش های شرکت مخابرات ایران به ویژه امور مشتریان و حوزه فناوری اطلاعات با هم افزایی کامل، مراحل اجرایی را راهبری و به انجام می رسانند.

1125070cookie-checkالکترونیکی شدن تمام پرونده های تلفن ثابت

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.