مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

زندگی را برای مردم ساده کنیم! حذف دریافت کپی از مدارک مشترکین و ثبت نام اینترنتی

مخابرات ما- مدیر عامل مخابرات ایران گفت ‌الکترونیکی شدن تمام پرونده‌های تلفن ثابت مشتریان از الزامات قبلی و از برنامه‌های مهم ما در شرکت مخابرات ایران است.

مخابرات ما – شرکت مخابرات ایران ده سال است خصوصی شده اما الزامات و سخت گیری های دولتی هنوز دست از سر مخابرات برنداشته است.البته بخش زیادی از این الزامات، در تفکرات دولتی مدیران آن بوده است.

یکی از این نمونه ها مدارک ثبت نامی مورد نیاز برای تلفن ثابت یا شماره های ۴ رقمی و اینترنت است بطوری که امروزه تهیه سوله و یا نبار مناسب برای حفظ مدارک ثبت نامی به مشکل عمده مخابرات تبدیل شده است.

این انبارها باید امکانات خاص حراستی داشته باشد تا از آتش و آسیب در امان بماند.هر یک از این کلمات میلیاردها تومان برای این شرکت خصوصی شده هزینه دارد.

مدتها سوال اسای ما این بوده است: آیا لازم است تمامی مدارک ثبت نامی مردم حفظ شود؟ آیا لازم است کپی های مختلفی از مدرم اخذ شود در حالی که امروز هر کسی فقط با یک کد کلی شناسائی می شود؟

امروز خوشبختانه مدیر عامل شرکت مخابرات ایران پاسخ مناسبی به این سوالات داده است. او در صفحه اینستاگرامش گفته برای تسهیل در خدمت‌رسانی به مشتریان و البته تحقق اهداف دولت الکترونیک من و همکارانم تصمیم گرفتیم طرح ثبت نام الکترونیکی را بصورت فراگیر در سطح کشور اجرا کنیم.

مهندس صدری تاکید کرده است که “براین اساس، اطلاعات مربوط به حساب تلفن ثابت مشتریان در یک فرایند یکپارچه و متمرکز برای ساده‌سازی فرایندها و دسترسی سریع و آسان مشتریان به حساب خود، به پرونده الکترونیک تبدیل شده و در نتیجه همه خدمات در مراکز امور مشتریان و دفاتر خدمات ارتباطی بطور کاملا الکترونیکی و بدون نیاز به کاغذ، امضاء و اثر انگشت اجرا می‌شود.”

مدیر عامل مخابرات ایران  می گوید “مراحل پیاده‌سازی این طرح در ۵ فاز طراحی شده که خوشبختانه در فاز اول دریافت کپی شناسنامه و کارت ملی از مشتریان در تمام مراکز امور مشترکین بطور کامل حذف شد. این طرح برای همه مشترکان اعم از حقیقی و حقوقی تا پایان سال آینده در سراسر کشور اجرا می‌شود.”

.

امیدواریم روزی برسد که همگام با تکنیک ها و پیشرفت های روز حرکت و زندگی را برای مردم ساده کنیم.

 

1124760cookie-checkزندگی را برای مردم ساده کنیم! حذف دریافت کپی از مدارک مشترکین و ثبت نام اینترنتی

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.