مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

امکان مشاهده ریزکارکرد قبوض تلفن ثابت در وب سایت شرکت مخابرات ایران

مهندس صدری خبر داد: امکان مشاهده ریزکارکرد قبوض تلفن ثابت در وب سایت شرکت مخابرات ایران
مخابرات ما

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به حذف قبوض کاغذی تلفن ثابت در سراسر کشور اظهار داشت: به منظور تحقق ارتباطی فراگیر و تسهیل برای مخاطبان ، امکان دسترسی به ریز کارکرد و جزئیات قبوض برای مشتریان به صورت لحظه ای از طریق وب سایت شرکت مخابرات ایران در بخش «مخابرات من» فراهم شده است.

به گزارش اداره کل ارتباطات و اموربین‌الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سیدمجید صدری با اعلام مطلب فوق تصریح کرد: حذف قبوض کاغذی علاوه بر حذف ترددهای غیر ضروری و صرفه جوئی در هزینه ها، یکی از پیش نیازهای اصلی تحقق دولت الکترونیک در کشور است که شرکت مخابرات ایران از مهرماه سال جاری به طور کامل به این امر مبادرت ورزیده است.

وی افزود: مشتریان در ابتدا لازم است در قسمت مخابرات من در وب سایت شرکت مخابرات ایران به آدرس www.tci.ir ثبت نام کنند و سپس از امکانات مختلف منوی مخابرات من در وب سایت از جمله مشاهده ریزکارکرد قبوض خود استفاده نمایند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تشریح بیشتر روش استفاده از “مخابرات من” خاطرنشان کرد: مشتریان در سراسر کشور با ورود به بخش مخابرات من، می توانند به راحتی در قسمت افزودن شماره تلفن های جدید، شماره های خود را ثبت کرده و سپس از طریق منوی دسترسی ” مشاهده ریزهزینه های قبض “، ضمن مشاهده تمام جزئیات و کارکرد قبوض، در صورت تمایل اقدام به چاپ آن نمایند.

1124630cookie-checkامکان مشاهده ریزکارکرد قبوض تلفن ثابت در وب سایت شرکت مخابرات ایران

نظرات بسته شده است.