مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

به مناسبت هفته گرامیداشت پدافند غیر عامل (۸ الی ۱۴ آبان ماه)آمادگی مخابرات کرمان در حوادث محک زده شد

آمادگی مخابرات کرمان در حوادث محک زده شد
مخابرات ما

به گزارش ایرنا، مانور پدافند غیرعامل روز سه‌شنبه در محورهای کنترل راه‌های ورودی و خروجی، سنجش سرعت عمل و آمادگی و مشارکت در کار، ارتقای آموزش و توسعه اطلاع رسانی در محل مخابرات منطقه کرمان برگزار شد.

علاوه بر ارتقای دانش و سنجش میزان آمادگی نیروهای شرکت مخابرات در مقابله با حوادث احتمالی، آموزش‌های لازم با مشارکت سازمان آتش‌نشانی شهرداری کرمان و جمعیت هلال احمر استان کرمان در مانور پدافند غیرعامل مخابرات ارائه شد.

این مانور در پرجمعیت ترین ساختمان مخابرات با ۱۸۰ نفر نیرو برگزار شد که حین نواختن آژیر خطر، تمام افراد، ساختمان را تخلیه کردند و دستگاه های امدادرسان ضمن اطفای حریف به افراد حادثه دیده امدادرسانی کردند.

همچنین شناسایی افراد آسیب‌پذیر از جمله بانوان باردار، بیماران قلب، اسکلتی و عضلانی، معرفی نفرات جامانده به امدادگران و سنجش میزان توانایی در مواجهه با حوادث احتمالی جزو برنامه عملیاتی و سناریوی مانور مخابرات منطقه کرمان بود.

مدیر مخابرات منطقه کرمان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند تا این دشمن وجود دارد، تهدید هست و تا تهدید هست فکر و آمادگی دفاعی باید باشد گفت: امروز اهمیت پدافند غیرعامل باید مهمترین اصل تمامی ادارات و سازمان‌ها باشد.

سیدرهام حسینی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آمادگی کامل و همه جانبه در تمام نیروهای جامعه باید وجود داشته باشد لذا مخابرات منطقه کرمان در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری از روز هشتم تا چهاردهم آبان‌ماه هر سال (هفته پدافند غیرعامل) آمادگی خود را محک می‌زند.

وی ضمن گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل اظهار داشت: شعار مخابرات ایران در این هفته، حصول اطمینان از پایداری شبکه و خدمات مخابرات تعریف شده است.

مدیر مخابرات منطقه کرمان ادامه داد: امروز نیز مخابرات منطقه کرمان مانوری تخصصی با سناریوی پدافند غیرعامل را با حضور مدیران، روسا و کارکنان این منطقه و با مدیریت کمیته پدافند غیرعامل مخابرات برگزار کرد.

وی افزود: در این مانور تخصصی ضمن آموزش تئوری به صورت عملی همکاران مخابرات منطقه کرمان آموزش‌های  لازم در مقابله با حوادث احتمالی را گذراندند.

حسینی گفت: این مانور با همکاری جمعیت هلال احمر استان کرمان و سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان در محل مخابرات منطقه کرمان برگزار شد.

همچنین از ۲ نفر ناظر، ۶ ارزیاب مخابرات منطقه کرمان و نظرسنجی از افراد شرکت کننده نیز در این مانور استفاده شد

1124560cookie-checkبه مناسبت هفته گرامیداشت پدافند غیر عامل (۸ الی ۱۴ آبان ماه)آمادگی مخابرات کرمان در حوادث محک زده شد

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.