مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سردبیر سلام می کند- خود را هم درد با مردم زلزله زده شمال غربی کشور می دانیم.

مخابرات ما( سردبیر) – از ۵ شنبه عازم شهرهای اطراف بودم لذا امکان حضور در سایت برایم فراهم نشد.این اولین مطلبی است که پس از زلزله گذاشته ام.

 

مخابرات ما (سردبیر) – سلام می کنم به همه اهالی مخابرات ما در سرزمین بزرگ ایران! سلام عزیزان!

ابتدا ذکر دو موضوع ضروری است:

  • الف- از زمانی که تبریز را دیده ام انگار بخشی از قلبم را آنجا جا گذاشته ام. تبریز، آذربایجانی ها , اردبیل و زنجان و مردمش را دوست دارم و بخشی از قلبم در تسخیر آنهاست.
  • ب- باز هم حوادث طبیعی ما را غافلگیر کرد! زلزله آمده است!

آن بخش از همکاران مخابرات ما که در سر گربه از نقشه ایران عزیزمان ساکن هستند، می دانند که در حرفهایم صادقم و  صمیمانه آنان و مردم این منطقه را دوست می دارم.اگر خاری به پای آنان فرو رود انگار قلب مرا آزرده است.

خبر زلزله و یک حادثه طبیعی و باز یک غافلگیری! خوشبختانه در شهرها این زلزله ۵٫۹ ریشتری نتوانست مردم را غافلگیر کند چرا که خانه های امنی دارند.

اما در مناطق محروم و بویژه مناطق روستایی، آنجا که مردم این سرزمین با اندک خاک و چوب منطقه، سرپناهی برای خود و احشام خود ساخته اند باز هم غافلگیر شده ایم!

چه کنیم؟

بیمه درستی نداریم! نه محصولات کشاورزی ما بیمه اند نه احشام و داشته هایمان!

وقتی عمث درد آن روستائی را می فهمیم که بر سر نعش تمامی دارائی خود نشسته باشیم و امیدی به فردا نیز در ته قلب ما جوانه نزده باشد.

.

فقط می توانم بگویم عزیزان! دردهایتان را می شناسم.با آن بزرگ شده ام، مثل شما زندگی کرده ام  و … امروز هم درد با شمایان هستم.

بنظر می رسد کمی هم باید امروز مان گریه کنیم و با هم احساس همدردی کنیم. بنظر می رسد باید به امروزمان بگرییم که سیل و زلزله در هر گوشه اش ما را به سوگ نشانده است …

دیگر نمی توانم حرفی بزنم…

عزیزان دردمند ترک زبان من! قلبم مالامال ازاندوه شماست. مرا در کنار خود بدانید.

 

دوست دار شما

سردبیرتان

آبان ۹۸

 

 

1124200cookie-checkسردبیر سلام می کند- خود را هم درد با مردم زلزله زده شمال غربی کشور می دانیم.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. ناشناس می گوید

    سلام
    سردبیر گرانقدر و مهربان مخابرات ما :
    اظهار محبت و مهربانی شما با مردم منطقه اذربایجان شرقی مخصوصا منطقه میانه در زلزله اخیر مایه تشکر و تقدیر بوده امیدواریم خداوند متعال همگان را در توفیق به مردم کشورمان موفق بدارد .
    کوچک شما از کارکنان اداره مخابرات میانه

نظرات بسته شده است.