مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

“تلکام” با رویکرد جدید

مخابرات ما – بیستمین نمایشگاه “تلکام” که برگزاری آن با حواشی زیادی همراه بود اما در نهایت قرار است روزهای ۲۶ تا ۲۹ آذرماه امسال در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شود.

مخابرات ما ( محمد – ایرنا) – نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی (تلکام) سال‌ها در یک زمان مقرر و در مهرماه برگزار می‌شد. اما امسال زمانی که وزیر ارتباطات اعلام کرد به دلیل این که کیفیت این نمایشگاه نسبت به قبل پیشرفت آن‌چنانی نداشته، به عنوان غرفه دار در آن حضور پیدا نخواهند کرد، رفته رفته اپراتورها نیز از شرکت در این نمایشگاه منصرف شدند. به همین دلیل برگزاری آن برای مدتی به تعویق افتاد تا مسئولان با رویکردی جدید آن را برگزار کنند.

امروز با انتشار پوستر، مشخص شد این نمایشگاه از ۲۶ لغایت ۲۹ آذرماه همزمان با نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

«فرامرز رستگار» دبیر سندیکای مخابرات ایران روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: از سه‌شنبه ۱۴آبان‌ماه- برای کسانی‌که در گذشته برای حضور در نمایشگاه تلکام که قرار بود مهرماه برگزار شود، ثبت‌نام کرده بودند دعوت نامه ارسال کرده‌ایم تا آنان که همچنان علاقه مند به شرکت در این رویداد هستند، مراحل ثبت نام خود را تکمیل کنند.

وی افزود: با توجه به این که برگزاری بیستمین تلکام به دلایل پیش آمده به تعویق افتاد، مجبور شدیم برای برگزاری آن، خارج از تقویم نمایشگاه‌ها فضا بگیریم. به همین دلیل از ۱۲هزار متر مربع فضای سرپوشیده و سه هزار متر فضای بازی که قبلا برای برگزاری این نمایشگاه به ما اختصاص داده شده بود، به ۶ هزار متر فضای بسته رسیدیم.

دبیر سندیکای مخابرات ایران خاطرنشان کرد: به همین دلیل الویت با کسانی است که برای شرکت در نمایشگاه مهرماه از ماه ها قبل ثبت نام کردند. اگر فضای اضافی باقی بماند یا بتوانیم با صرفه‌جویی در متراژ و تجهیز قسمتی از فضای باز با وسایل گرمایی و کانکس، پذیرای علاقمندان بیشتری باشیم. اگر این امکان به وجود آمد، شرایط ثبت‌نام و حضور در تلکام را اعلام خواهیم کرد.

بیستمین نمایشگاه تلکام در حالی برگزار می شود که قرار است محلی برای عرضه و تقاضای فن‌آوری و رونق تولید باشد ضمن این‌که در دل این رویداد محل‌هایی برای برگزاری میزگردهای تخصصی برای ایجاد پویش ظرفیت- استعداد در نظر گرفته شده است.

رستگار افزود: در تلکام جدید که با عنوان «تلکام پلاس» برگزار می‌شود، صرفا غرفه‌ها و نمایشگاه مربوط به تلفن و کامپیوتر نیست و تمام فناوری‌های مربوط به ICT در تلکام جدید حضور دارند. علاوه بر میزگردهایی که در این نمایشگاه برگزار می‌شود، چیزی شبیه کنفرانس ظرفیت را منظور کردیم، همان چیزی که مد نظر وزیر ارتباطات بود و بر آن تاکید داشتند.

وی یادآور شد: ما بسیار تلاش کردیم تا تلکام پلاس را در دل نمایشگاهی برگزار کنیم که بیشترین همخوانی را با حوزه فناوری دارد. تلاش‌مان هم به نتیجه رسید و توانستیم تلکام پلاس را در دل نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی ساخت ایران که به شدت به حوزه کاری ما مرتبط است، برگزار کنیم.

***

1123580cookie-check“تلکام” با رویکرد جدید

نظرات بسته شده است.