مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

دوستان شرکتی، بن کارت فعلا نه شفا می دهد نه کور می کند!

مخابرات ما- بدنبال خبر قبلی خوانندگان سایت برداشت های متفاوتی داشته اند.جالب اینکه از چند کلمه آخر خبر، نتایجی گرفته اند که اصلا مورد نظر ما نبوده است.

 

یک بار دیگر تاکید می کنیم در این لحظه بن کارتها نه شفا می دهد و نه کور می کند. هیچ قرار و مبنایی برای واریز چیزی به این کارتها در نظر گرفته نشده است.

چنانچه در آینده بخواهند مبالغی پرداخت کنند که به آن مالیات تعلق نمی گیرد ممکن است به این کارت واریز شود.کلا بحث بن کارت ح.د یک سال پیش قوی شده بود اما هرگز پا نگرفت یعنی در جاهایی که این کارت صادر شده بود فایده ای نداشت.

بااین توضیحات، اصولا ممکن است این کارت صادر نشود. بهمین دلیل شرکت خدمات اول در اطلاعیه ای به همه کارکنانش خبر داده است که این کارتها را خودش به کارکنان تحویل خواهد داد.

نهایتا وجود این کارتها فعلا در برنامه شرکت خدمات اول و شرکت مخابرات جایی ندارد.

امیدوارم توضیحات ما کامل باشد ضمن اینکه به نتایج دیگری نرسید که اصلا مورد نظر صادر کننده نبوده است.

 

1121630cookie-checkدوستان شرکتی، بن کارت فعلا نه شفا می دهد نه کور می کند!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
7 نظرات
  1. شرکتی گیلانی می گوید

    سلام آقای سردبیر لطفا پاسخگو باشید
    طبقه بندی در چه مرحله ای قرار داره؟؟؟
    آیا طرح طبقه بندی اجرا خواهد شد؟؟؟
    اگر این طرح اجرا میشه زمان اجرای طرح رو اعلام کنید؟؟؟
    اینکه شرکت خدمات اول پاسخگو نیست بی زحمت از طریق آقای صدری پیگیری و اطلاع رسانی کنید این سوال چندین هزار نیروی شرکتیه کل کشوره

  2. حلال خور می گوید

    سلام برسردبیرمحترم درست است این کارت ها آقای سردبیرنه شفامی دهدنه کوربدترازاینها کارکنان راگیج ومعوج میکندیعنی همکاربه این بن امیدوارمیشودبعدازدوسه سالی یک مبلغ مثل یارانه ۴۵۳۵۰تومان به این کارت واریزمیشودوشما هم به یک فروشگاهی معرفی میشوی که بایدازهمانجاخریدکنی واندازه همان هم کرایه ماشین میدی تا به آنجابرسی تاجنس بنجل بخری این هست حکایت ما.ولی من نمیدونم چراملیاردرهامالیات نمیدند این اداره مالیات چراگیرداده به چندرغازحقوق کارگروعمله بدبخت .

  3. شرکتی می گوید

    سلام سردبیر وقت بخیر لطفا خبری از طبقه بدی بگیرید که قرار بود شرکت خدمات اول کارها رو انجام بده به کجا رسید اخر این ماه هم خبری هست یا ممنون

    1. ناشناس می گوید

      طبقه بندی !!!!! دنبال چی هستی . حق پرسنل رسمی را از سال ۸۸ خوردن نه افزایش گروه نه رتبه نه هیچی تازه با کلی مصاحبه و … اومدیم حالا شما دنبال چی هستی . این که من می بینم در اداره خیلی ها تون از اضافه کار و ماموریت که عملا بازده هم ندارید خیلی استفاده می کنید. شرکتی بوده فرستادن واسه رفع خرابی سه بار اومد و رفت آخر نتونست . شماها با صحبت هاتون در اینستا آقای صدری واقعیت های اداره را اشتباه جلوه می دهید. اینکه شاید در امور اداری شما ها استاد باشید!!!!! ولی کار فنی و سوییچ و فیبر و … دست نیروی رسمی هست . بفهمید نبایست توهین کنید. الان جوان ها بیکار کنار پدر و مادرشون بعد شما با سفارش همین رسمی های بقول خودتون بیسواد تشریف آوردید اداره!!!!!

  4. خدمات اخر می گوید

    اینو که خودمان می دانستیم. چیزی از مخابرات بما نمیماسه .تا وقتی نریزن نمیشه امیدوار بود.

  5. ناشناس می گوید

    کلا مخابرات نه شفا میدهد نه کور میکند

  6. رضا می گوید

    سلام
    اگه اینجوریه چرا پیامک فرستادن ؟ ما که اطلاعی از این برنامه نداشتیم.

نظرات بسته شده است.