مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

افزایش ۶۰ درصدی قیمت سهام مخابرات

مخابرات ما – شرکت مخابرات ایران با عملکردی عالی در ۶ ماهه منتهی به شهریور ٩٨ برای هر سهم ۶ ریال سود محقق کرد، در حالی که سود شناسایی شده اخابر در مدت مشابه سال قبل ٧ ریال زیان برای هر سهم بوده است.

مخابرات ما ( محمد – ایستنا) -مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تشریج جزئیات افزایش قابل توجه ارزش سهام اخابر در بازار بورس اظهار داشت: به دنبال فعالیت های گسترده شرکت در جهت توسعه و تحقق رضایتمندی مشتریان، قیمت سهام شرکت مخابرات ایران در بورس با نماد اخابر از دو هزار و ۴۱۴ ریال درشش ماه اول سال ۹۷ به سه هزار و ۸۸۰ ریال در شش ماه اول سال ۹۸ افزایش یافته است.

سیدمجید صدری ضمن اعلام مطلب فوق خاطرنشان کرد: این افزایش قیمت در نماد اخابر، علی رغم افزایش تورم در یک سال گذشته، علاوه بر ثبات و پایداری وضعیت مالی و درآمدی مخابرات، از روند رو به رشد و اعتلای شرکت در بازار سرمایه خبر می دهد.
وی افزود: با فعالیت های انجام شده در سال جاری و اجرای سیاست های مالی منظم و هدفمند، عملکرد مثبت و تاثیرگذاری در بورس در ۶ ماهه اول سال داشتیم، به طوری که بر طبق گزارش های منتشرشده کدال، شرکت مخابرات ایران با عملکردی عالی در ۶ ماهه منتهی به شهریور ٩٨ برای هر سهم ۶ ریال سود محقق کرد، در حالی که سود شناسایی شده اخابر در مدت مشابه سال قبل ٧ ریال زیان برای هر سهم بوده است.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران بیان کرد: در بخش درآمدهای عملیاتی، رشد ١٩ درصدی و در سایر درآمدهای عملیاتی، رشد ۱۱ درصدی و کاهش ۵٠ درصدی هزینه‌های مالی در این بازه زمانی از دستاوردهای مهم شرکت در حوزه مالی بوده است.
وی همچنین اضافه کرد: جمع دارایی های شرکت در این بازه زمانی با رشد ۸ درصدی مواجه شده و سود تلفیقی شرکت مخابرات ایران به رقمی بالغ بر ۴٠٢ ریال رسید.
***
1121610cookie-checkافزایش ۶۰ درصدی قیمت سهام مخابرات
7 نظرات
  1. محمد می گوید

    سلام خدمت سردبیر محترم
    این خبر برای فعالین بورس واقعا خنده دار می باشد.۶۰درصد رشد
    سهم قاسم۴۰۰تومان بود اسفند۱۳۹۷سهم قاسم امروز۱۷آذر۱۳۹۸معادل۵هزار تومان قیمت دارد.
    سهم کفپارس۶۰۰تومان قیمت داشت در اسفند۱۳۹۷امروز۱۷آذر۱۳۹۸معادل۴هزار تومان قیمت دارد.و خیلی خیلی خیلی سهم های دیگر که در حدود۳۰۰الی۵۰۰درصد رشد به خود دیده اند.واقعا جای افتخار دارد به رشد۶۰درصد!!!!?????

  2. مهندس می گوید

    سردبیر عزیز همکاران ما در انجمن صنفی قم مطلب خیلی خوبی در این خصوص کار کرده بودند که حتی در خبرگزاری ایلنا هم کار شد چرا در سایت شما هیچ انعکاسی نداشت ???

  3. همکار بازنشسته می گوید

    مبارک صاحبش باشه!!!!!!!!!!!

  4. محمد می گوید

    دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس ؟

  5. فنی نگهداری می گوید

    با بریدن حق کارکنان وگرنه اگر مثل شرکت زیر ساخت و مالیات به کارکنان حقوق خوب میداد اینقدر سود نمی کرد شما اگر درآمد زیرساخت رو با ما مقایسه کنید اصلا درآمدش در مقابل مخابرات هیچ نیست در صورتیکه انحصار همه چیز در حوزه ارتباطات در دست زیرساخته

    1. ناشناس می گوید

      ۹۰درصددرآمدمخابرات مناطق مال زیرساخته اونوقت درمقابل ما هیچ نیست!!!!

  6. عبدا.. می گوید

    مخابرات ایران که عملکردی ندارد استانهایی مانندکهکیلویه ایلام لرستان خراسان جنوبی وشمالی سیستان و.. هم تقریبا زیان ده هستند می ماند چند تا مابقی مانند تهران اصفهان اذربایجان وفارس وخراسان رضوی که تفریبا جور کش مابقی هستند ودر این میان شرکت ارتباطات سیار یا همراه اول است که عملکردش سرازیر میشه به حساب مخابرات ایران لذا عملکرد مخابرات اگر خوب بود که نمی رفت با بیمه های ورشکسته قرارداد ببنده تا از گلوی ما بزنه بده به بیمه معلم اگه عملکردش خوب بود که معوقات ۱۰ساله ما رو میداد اگه وضعش خوب بود که معوقه رفاهیات ۹۷و۹۸را تسویه میکرد واگه شرکت سری داشت وسامانی که این همه درد دل بازنشسته ها وکارگراش گوش عالم را کر نکرده بود بدبخت شرکتی که امار وارقامش ساختگیه وداد وفغان ریزه خواران ان تشویق وهورا شنیده میشه

نظرات بسته شده است.