مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

یک درخواست از عضو هیئت مدیره مخابرات ایران پس از دیدارش از لرستان.

مخابرات ما- مراسم تکریم  و تودیع دو مدیر در لرستان برگزار شد. در این مراسم مهندس یافتیان عضو هیئت مدیره مخابرات ایران دقایقی برای حاضران صحبت کرد.

 

مخابرات ما – در مراسم تودیع  و معارفه مدیران در لرستان کنکاشی کردیم در سخنان مهندس یافتیان عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران.می خواستیم حرف های تازه ای پیدا کنیم تا اطمینان حاصل شود که اعضای هیئت مدیره با چشم های باز این شرکت را هدایت می کنند.

مهمترین بخش های گفته های این عضو هیئت مدیره را جدا کرده ایم تا یک بار با هم بخوانیم:

 

  • احساس مسئولیت در انجام وظایف
  • باید  در راستای خدمت رسانی موثر همراه با پیشرفت تکنولوژی گامهای بلندی برداریم.
  • مخابرات به عنوان یک شرکت خدماتی باید در لبه تکنولوژی قرار گیرد، امروز رویکرد در خدمات‌رسانی تغییر یافته و ما طبق خواسته مردم به سمت تکنولوژی می‌رویم.
  • با توجه به افزایش شرکت های خدمات دهنده در حوزه تکنولوژی  مخابرات نیز باید خدماتش را با تکنولوژی به روز ارائه دهد.
  • اهمیت به  تولید داخل برای اشتغالزایی جوانان
  • لزوم توجه به جانشین‌پروری با استفاده از ظرفیت نیروهای با تجربه و تکریم پیشکسوتان و استفاده از انرژی جوانان
  •  با پشتوانه نیروی انسانی متخصص و استفاده از پتانسیلهای موجود استان لرستان سهم خودمان را در فضای کسب و کار بدست آوریم.
  • تکریم ایثارگران و خانواده های شهدا ،

 

در بین گفته های ایشان مواردی وجود دارد که به روز شده است!یعنی همان حرفهای گذشته است با ویرایشی جدیدتر.البته هیچ اشکالی هم ندارد.روزانه نه مشکلات ما تغییر پیدا می کند نه راه حل ها.

اما یک سوال داریم از این عضو هیئت مدیره که می دانیم علیرغم وظایفش خود را درگیر کارهای بنیادی کرده است اما باید بگوییم: جناب یافتیان! وقت تنگ است! شاید دیگر فرصتی نشود در باب این مسائل صحبت کردهر قدر به انتهای سال نزدیک می شویم این زمان تنگ تر می شود.

بنظر می رسد نزدیک به دو سال است که این تیم سکاندار مخابرات بوده است و شاید بد نباشد پس از این مدت  پاسخ یک سوال ما داده شود!

سوال ما بسیار کوتاه و ساده است : (چگونه باید این ایده ها اجرائی شود و شما برای اجرایش چه کرده اید؟)

فرض کنید همه حرف های شما را پذیرفتیم حالا شما به ما بگویید برای رسیدن به همین ایده ها چگونه حرکت کرده اید و چه دستاوردی داشته اید.

اصلا بحث من انتقادی نیست. هنوز چیزی نگفته اید که انتقاد کنیم. اما برای اینکه از تکرار جلوگیری شود بیایید و تجربه هایتان را با ما مکتوب کنید.

لطفا به یکی دو سوال ساده ما پاسخ دهید.

مثل همیشه تاکید میکنم گفتگو هرگز   مساوی نیست با انتشار. اما این تجربه ها باید منتقل شود.

وقت واقعا تنگ است و این را شما خود، بهتر از من می دانید.

 

 

1120340cookie-checkیک درخواست از عضو هیئت مدیره مخابرات ایران پس از دیدارش از لرستان.
6 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    تحول در مخابرات با این مدیریت پوسیده غیر تخصصی که فقط هدفش بهره کشی از کارکنان است مفهومی ندارد و مرگ مخابرات قطعی است و نفس های آخر را میکشدبرخی مدیران بخصوص در مناطق دارای مدرک مدیریت دولتی آنهم نه دانشگاهی از مراکز ضمن خدمت و در آستانه بازنشستگی میباشند که در زمان دولتی به هیچ وجه این افراد در پست های مدیریتی مخابرات منصوب نمی شدند به این دلیل است که مخابرات به این حال و روز افتاده است قرار بود مخابرات در زمان خصوصی تخصصی تر باشد الان انتخاب برخی مدیران مناطق بصورت سیاسی و با توصیه نمایندگان صورت می پذیرد

  2. راستی اصفهان می گوید

    حرفهای ایشان و امثالهم در سخنرانی، حرف هایی است که نه خود می دانند چه می گویند و نه دیگران نتیجه مثبتی از آن می گیرند!!!حرف های کلیشه ای که همیشه توسط افراد گوناگون در مراسم های متفاوت و بعضا یکسان، تکرار می شود!!
    اینان حرف می زنند چون باید در چنین مراسم هایی، حرف بزنند ..
    در تمامی سخنرانی های کشور در هر سخنرانی چند کلمه کلیدی وجود دارد…شهیدان، خودکفایی، ارزش دادن به جوانان و ایجاد اشتغال برای آنها
    این کلمات در هر سخنرانی وجود دارد ولی حکله بندی شاید کمی متفاوت باشد.

  3. ناشناس می گوید

    با حلوا حلوا کردن دهن شیرین نمیشه
    دیگه زمان شعار دادن تمام شده نیروها صبرشون داره لبریز میشه از این همه وعده عمل نکرده مدیران محترم
    دیگه با این حرفها نمیشه به نیروها انگیزه داد وبهره کشی کرد ی زمانی یه عده نیرو وارده این اداره شدن که سواد پایینی داشتن دلخوش به وعدها بودن الان این نیروها ۹۹ درصد سواد عالی دارند خواهشا اگه کاری هم از دستون نمیاد وعده وشعار هم ندین گوش نیروهای مخابرات طی این چند سال از این حرفها پر شده نفر مدرک فنی داره به عنوان نیروی شرکتی استخدامش کردین ماهی دو ملیون حقوق بهش میدین که سر ماه باهاش سیب زمینی پیاز بخره انتظار شادی ونشاط ازش نداشته باشین

  4. اصفهان می گوید

    جناب یافتیان عرایض زیبای شما را خواندیم وشنیدیم ایا در رابطه با جوانان بااستعداد ومهندسین جوان که امروزه در کنار روسای بالای سی سال قرار گرفته اند وممانعت از پیشرفت انان می کنند به نظر شما می شود مخابراتی که امروز این کهنه روسا میز را دودستی چسبیده اند ونمی گذارند کسی نفس بکشندوان تفکرات قبل را به پرسنلشان تحمیل می کنند ایا انتظار دارید مخابرات پیشرفت کنه به این دلیل که بزرگواران سواد تکنولوژی امروزی را ندارند
    تکریم ایثارگران وخانواده شهدا مطرح می شود امروزه روسا مخصوصا شهرستانیها کاری با این افرادکردند که به عناوینی این قشر را لگد مال کردند نمونه های بارزی هست که دراینجا گفتنش جایز نیست
    امروزه را ه حل وپیشرفت مخابرات باید دردست افراد باسواد ومتخصص وتحصیل کرده باشد نه دست کسانیکه بعد چندین سال کارکردن مدارکشان را از دانشگاهای پولی مثل پیام نور وعلمی کاربردی که مثلا مدرک مدیریت دولتی گرفته اند وسکامدار مخابراتند بعد از سی وسال واندی
    ایا اینها سواد فنی ومخابراتی دارندیا سواد میز نشینی؟ اگر اینگونه پیش برود مطمین باشید باخته اید

  5. محمود4آزی می گوید

    لزوم توجه به جانشین‌پروری با استفاده از ظرفیت نیروهای با تجربه و تکریم پیشکسوتان و استفاده از انرژی جوانان
    جناب یافتیان!!!!
    جانشین پروی با حذف پست های سازمانی و کوچکتر کردن چارت سازمانی پس از بازنشستگی همکاران دقیقا یعنی چی؟با ذکر مثال یا رسم شکل (۵ نمره)
    استفاده از ظرفیت نیروهای با تجربه که با پلاکاردها به دنبال حق و حقوق خود آواره دادگاه و تجمع ها هستن منظور هست یا تکریم بازنشستگان ارجمند که جلوی وزارتخانه و دفتر حضرتعالی معوقات قانونی خود را می‌خواهند؟با شرح توضیحات(۵ نمره)
    انرژی جوانان قراردادی که با تبدیل وضعیتشان مخالفت کردید یا کارکنان شرکتی که طبقه بندی مشاغل را برایشان اجرا نکردید؟حداقل ۵ سطر توضیح(۵ نمره)
    اگر قرار بر این است که با شرایط فعلی شرکت بقیه کار کنند و شما تنها شعار تکراری بدهید و حقوق ۵۰ نفر را حتی زودتر از بقیه بگیرید، شرکت به شما نیاز دارد یا بقیه همکاران؟ با پیوست گزارش های عملکرد شش ماهه خود در hr و فیش های حقوقی توضیح دهید. (۵ نمره)

  6. ناشناس می گوید

    با این مدیریت و این اشخاص بعید میدونم تحولی انجام بشه

نظرات بسته شده است.