مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مخابرات منطقه لرستان: آیین تکریم و معارفه مدیر مخابرات منطقه لرستان برگزار شد

مخابرات ما- مراسم تکریم مهندس هومان محمودی و معارفه سید محمد قاسمی به‌عنوان سرپرست جدید مخابرات منطقه لرستان شنبه مورخ ۱۱ آبان ۹۸ برگزار شد.

 

مخابرات ما –  به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه لرستان، در مراسمی که با حضور مهندس یافتیان، عضو هیئت ‌مدیره، مهندس بیدخام، مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران و جمعی از مدیران و روسای ادارات مخابرات منطقه لرستان برگزار شد، از خدمات ارزنده مهندس هومان محمودی تقدیر و مهندس سید محمد قاسمی، به‌عنوان سرپرست جدید مخابرات این منطقه منصوب شد.

بر اساس این گزارش، در حکم ابلاغی از سوی مهندس سیدمجید صدری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به سرپرست مخابرات منطقه لرستان ، که توسط مهندس بیدخام مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل قرائت گردید بر ضرورت حمایت جدی از صنایع داخلی و تحقق رونق تولید به‌منظور بهره‌گیری حداکثری از کلیه امکانات و مقدورات مخابرات منطقه و ارتباط مؤثر با مدیران و کارشناسان زیرمجموعه با هدف ارتقای کارایی و اثربخشی کارکنان تأکید شده است.

همچنین در این حکم بر نظارت دقیق و هوشمندانه بر نحوه ارائه خدمات شرکت در سطح منطقه به‌منظور جلب و افزایش مستمر سطح رضایتمندی مشتریان همگام با سیاست‌های کلان شرکت مخابرات ایران اشاره ‌شده است.

لزوم رعایت شفافیت، صحت و امانت در فرایند مدیریت امور اجرایی مخابرات منطقه، تسریع در اتخاذ تصمیمات بهینه و ایفای شایسته و مقتدرانه تصمیم‌ها و تعامل موجه با مسئولین و مقامات ارشد استان به‌منظور برنامه‌ریزی مناسب برای تحقق درخواست‌ها و نیاز بخش‌های مختلف و همچنین بر اجرای دقیق برنامه‌ها و مصوبات ابلاغی از سوی معاونین و مدیران ستادی شرکت مخابرات ایران به‌ویژه در حوزه‌های راهبرد و توسعه کسب‌وکار، فنی، مالی، تجاری و منابع انسانی و بهره‌گیری حداکثری از توان سرمایه انسانی شرکت و….. ازجمله موارد مهم مورد تأکید مدیرعامل شرکت در حکم انتصاب سرپرست جدید مخابرات منطقه لرستان است.

مهندس یافتیان، عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران، با اشاره به وصیت نامه امام علی (ع) از مسئولین و کارکنان خواست تقوا و نظم را در انجام امور سرلوحه خود قرار بدهند و در انجام وظایف احساس مسئولیت نموده و در راستای خدمت رسانی موثر همراه با پیشرفت تکنولوژی گامهای بلندی بردارند.

عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران گفت: توجه به تولید و رونق آن اولویت اصلی شرکت مخابرات ایران است.

وی افزود : امروزه یکی از ارکان رشد و توسعه در کشورها ، داشتن زیرساخت ارتباطی و بخصوص ict می باشد .

مهندس یافتیان، با بیان اینکه مخابرات به عنوان یک شرکت خدماتی باید در لبه تکنولوژی قرار گیرد، گفت: امروز رویکرد در خدمات‌رسانی تغییر یافته و ما طبق خواسته مردم به سمت تکنولوژی می‌رویم.

وی با اشاره به افزایش شرکت های خدمات دهنده در حوزه تکنولوژی بیان کرد: با توجه به این موضوعات و به روز رسانی نیازهای مردم، مخابرات نیز باید تکنولوژی به روز ارائه دهد.

عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه مدیر استانی موظف به تعامل با استاندار و فرماندار است، تصریح کرد: قطعا داشتن تعامل مطلوب و سازنده موجب ارتقای شرکت و ارائه خدمات بهتر خواهد شد.

مهندس یافتیان، به بحث توجه به تولیدات داخلی با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در امر رونق تولید تاکید کرد و گفت: گاها ما تعاملات بسیار خوبی با شرکت‌های خارجی داریم تا اینکه که به ظرفیت و تولید داخلی اتکا کنیم.

وی، عدم توجه به تولید داخل را یکی از موضوعات بسیار تاثیرگذار در بروز مشکل اشتغال عنوان کرد و گفت: چرا ما باید با استفاده از کالای داخلی برای کشورهای دیگر اشتغالزایی کنیم ولی جوانان خودمان بیکار باشند.

عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، با بیان اینکه در شرکت مخابرات نیز تولید داخلی در اولویت است، گفت: باید از تمام ظرفیت در این حوزه استفاده کنیم همچنان که در پلدختر برای برقراری ارتباط استفاده کردیم.

مهندس یافتیان، در ادامه به اصول مدیریتی مجموعه و لزوم توجه به جانشین‌پروری تاکید کرد و گفت: البته این امر نیز باید با استفاده از ظرفیت نیروهای با تجربه و تکریم پیشکسوتان و استفاده از انرژی جوانان باشد.

وی، همچنین بر داشتن هماهنگی بیشتر در مجموعه مخابرات تاکید کرد و گفت: مسولیت ‌ها امانتی در دست ما هستند، پس اگر خدمت کنیم دعای خیر را خواهیم داشت و اگر خدمت نکنیم گویی یک صندلی را غصب کرده‌ایم.

عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران ،گفت: در واقع بقای شرکت مخابرات و هر شرکت خدماتی دیگر ارائه خدمات نوین و طبق تکنولوژی به روز است.

مهندس یافتیان، با اشاره به نقش ویژه استان لرستان در مخابرات کشور اظهار داشت : مدیران و کارکنان مخابرات منطقه لرستان همواره با درک شرایط این استان

و لزوم خدمت رسانی ویژه به تمام مشتریان ، همیشه جز

ء مناطق بسیار مهم و تأثیرگذار می باشد و با توجه به پتانسیل موجود و نیروهای جوان و متخصص امیدوارم آینده ای درخشانتر و ارتقای استان به ده استان برتر کشور و در راستای اهداف راهبردی مخابرات ایران پیش روی مخابرات منطقه ی لرستان باشد.

عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، ضمن تأکید بر تکریم ایثارگران و خانواده های شهدا ، شهدایی که برای حفاظت و صیانت کشور جان خود را فدا کردند اظهارکرد: باید تلاش کنیم تا با پشتوانه نیروی انسانی متخصص و استفاده از پتانسیلهای موجود استان سهم خودمان را در فضای کسب و کار بدست آورده و با گسترش آن خدمت رسانی مناسب به هموطنانمان را ادامه بدهیم.

وی، ضمن تأکید بر تکریم ایثارگران و خانواده های شهدا ، شهدایی که برای حفاظت و صیانت کشور جان خود را فدا کردند اظهارکرد: باید تلاش کنیم تا با پشتوانه نیروی انسانی متخصص و استفاده از پتانسیلهای موجود استان سهم خودمان را در فضای کسب و کار بدست آورده و با گسترش آن خدمت رسانی مناسب به هموطنانمان را ادامه بدهیم.

در ادامه مراسم، مهندس محمودی، مدیر سابق منطقه ضمن خیر مقدم به مهمانان و تبریک به مدیر جدید منطقه، با ارایه سخنانی، عملکرد منطقه را در سایه تعامل و همراهی کارکنان و نظم و انسجامی که در منطقه لرستان وجود دارد دانست و از تلاش تمام حوزه ها در جهت پیشبرد اهداف شرکت قدردانی و مسئولین ادارات و واحدها را از نیروهای ارزشی و توانمند در حیطه کاری و مجموعه مخابرات منطقه توصیف کرد.

سپس، مهندس قاسمی سرپرست جدید منطقه ضمن خیر مقدم به مهمانان ، از اعتماد مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در سپردن این مسئولیت قدردانی نمود و گفت : امید است با همراهی و تعامل مسئولین و کارکنان ، همچون گذشته خدمات مطلوبی به هم استانیها و شهروندان ارائه نماییم.

در پایان مراسم، حکم مهندس قاسمی، سرپرست جدید منطقه به ایشان اهدا واز خدمات ارزنده مهندس محمودی با اهدای لوح ، تقدیر شد .

 

1120310cookie-checkمخابرات منطقه لرستان: آیین تکریم و معارفه مدیر مخابرات منطقه لرستان برگزار شد

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. سوشیانس می گوید

    سلام ، چه خوبه که جناب یافتیان و سایر مدیران هم به فرمایشات خداوند متعال در قرآن کریم و پیامبر رئوفمان در نهج الفصاحه و مولای متقیان در نهج البلاغه و …. توجه داشته و تقوا پیشه نموده و به صراط راست هدایت شده و حق الناس را پایمال ننمایند تا بلکه از رستگاران شوند .
    چه خوبست که هریک از ما قبل از درخواست پیشه نمودن تقوا از دیگران و امر به معروف و نهی از منکر دیگران ابتدا خود تقوا پیشه کنیم و خودرا اصلاح نماییم تا هم خدا از ما راضی باشد و هم سخنانمان بین مردم تاثیر گذار باشد .
    وگرنه بقول بهلول داننده باید گفت قسم حضرت عباس (س) را باور کنیم یا دم خروس را ………

نظرات بسته شده است.