مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

انجمن صنفی مخابرات تهران در اطلاعیه ای از بدعهدی ها گله کرده است.

مخابرات ما- انجمن صنفی مخابرات استان تهران اطلاعیه جدیدی صادر کرده و در آن از بدعهدی های مخابرات گله کرده است.

 

مخابرات ما- اخیرا انجمن صنفی کارکنان مخابرات استان تهران پیرامون انتظارات کارکنان از هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت مخابرات ایران اطلاعیه جدیدی صادر کرده است که در آن ضمن برشمردن خود بعنوان نماینده قانونی کارکنان  مخابرات استان تهران و  بزرگترین تشکل کارگری با بیشترین جامعه کارگری و عضوی از جامعه مذاکره کننده به همراه شورای عالی بازنشستگان با مدیران ارشد و سیاستگذار شرکت مخابرات  اعتقاد دارد  تصمیمات اتخاذ شده آنان در تاریخهای ۹۸/۷/۶ و ۹۸/۷/۹ اجرای آئین نامه استخدامی و پرسنلی مصوب سال ۸۹ بوده است در حالی که مدیر عامل شرکت مخابرات، افزایش ماده ۵۷ یا افزایش خواروبار را با تصویب هیات مدیره اعلام کرده است.

.

در بخش دیگری از این اطلاعیه تاکید شده است  که اجرای بدون تنازل آئین نامه فوق الذکر خواسته ما و همه همکاران شاغل و بازنشسته بوده و تا اجرای کامل آن از اقدامات قانونی و مدنی خود استفاده نموده و ساکت نخواهیم نشست.

.

در بخش دیگری از اطلاعیه به خبرهای خوب و امیدوار کننده توسط بعضی از مراجع معتبر و قانونی  اشاره می شود که که فعلا از عناوین آنها خودداری کرده اما  منتظر نتیجه نهایی در حداقل زمان می مانند.

انجمن صنفی مخابرات استان تهران  ضمن تقاضای برگزاری تجمع در روز شنبه -۹۸/۸/۱۱  هشدار داده است که  باید خواسته همکاران اجابت بطور کامل اجابت شود لذا باید مدیران  دست از بدعهدی ها بردارند و به تعهدات مدیران پیشین و قانون در مخابرات عمل کنند .

.

پیش از این انجمن صنفی و همچنین کانون بازنشستگان کارکنان مخابرات در استان آذربایجان شرقی اطلاعیه هایی صادر کرده بودند که در این اطلاعیه از آنها نیز حمایت شده است.

 

1118880cookie-checkانجمن صنفی مخابرات تهران در اطلاعیه ای از بدعهدی ها گله کرده است.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
24 نظرات
  1. کارمند کوچولو می گوید

    سلام دوستان
    اولا دوستان آذربایجانی فقط قراره در روز شنبه در استان خودشون تجمع کنند واطلاعیه هم داده اند
    در اطلاعیه انجمن صنفی تهران فقط از برگزاری این تجمع اعلام حمایت کرده اند وقرار نیست نه در تهران ونه در هیچ استانی روز شنبه تجمعی برگزار بشود(آقایان تنظیم کننده خبر بالا به این قضیه توجه نکرده اند وجوری خبر رو نوشته اند که انگار قراره توی همه استانها روز شنبه تجمع برگزار بشه که این اشتباهه وباید متن خبرشون رو اصلاح کنند و استانها رو به اشتباه نندازند)
    انجمن صنفی تهران در صورتی که با پیگیریهاشون به نتیجه نرسند بزودی خبر تجمع سراسری کلیه استانها رو در تهران اعلام خواهند کرد

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      متن خبر اشکالی نداره.
      چنانچه تجمعی قرار باشه انجام بشه صراحتا خودشون اعلام می کنن.

نظرات بسته شده است.