مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مخابرات ایران ، برند محبوب مصرف کنندگان گروه خدمات اینترنت adsl

مخابرات ما- در مطلب دیگری به جشنواره انتخاب برند محبوب مصرف کنندگان پرداخته ایم.در این نوشته به نتایج مخابراتی آن می پردازیم.

مخابرات ما- در ششمین دوره برگزاری  جشنواره برند محبوب مصرف کنندگان  شرکت ها و برندهای بسیاری شرکت کردند.در این جشنواره با انتخاب حداقل هزاران نفر، برندهای محبوب هر صنف مشخص می گردد.برندها در ده دسته اصلی و سپس هر کدام نیز تقریبا در ده گروه داخلی تقسیم بندی شده اند  تا در منظر رای مردم با یکدیگر رقابت کنند.

تنها بخشی که در آن شرکتهای مخابراتی و ارتباطی در آن با هم رقابت کرده اند گروه (اصلی دیجیتال)  و زیرگروه (خدمات اینترنت adsl) بوده است که بر اساس نتایج اعلامی شرکتمخابرات ایران رتبه اول را کسب کرده و به عنوان محبوب ترین برند در این رشته معرفی شده است.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در این مورد گفته است خوشحالم که شرکت مخابرات ایران در بین دو و نیم میلیون رای مردمی با بیش از ۱۵۰ گروه کالا و خدمات و با حضور بیش از ۳۶۰۰ برند ملی این جایزه را دریافت کرده است.

مهندس صدری در ادامه از همت و همدلی همکارانش در سراسر کشور و قدرشناسی مشترکان مخابرات تشکر کرده است.

جدا از آنچه که در این شرکت خصوصی می گذرد این معرفی نشان می دهد مخابرات و مخابراتی ها همچنان در یاد و ذهن مردم ایران محبوب و قابل اعتماد هستند چرا که محبوبیت از اعتماد جدا شدنی نیست.

مجموعه مخابرات ما این توفیق را ابتدا به کارکنان و سپس به مجموعه مدیران مخابرات تبریک می گوید.

 

1118800cookie-checkمخابرات ایران ، برند محبوب مصرف کنندگان گروه خدمات اینترنت adsl
2 نظرات
  1. @ می گوید

    چرا خبر دروغ میذارید!کجا adsl مخابرات محبوبه
    همه ناراضین … حجم الکی کم میشه ! درست محاسبه نمیشه!
    جشنواره روی چه حسابی رتبه بندی کرده

  2. ناشناس می گوید

    به مدیران مخابرات؟
    مگه اونا کار غلطی هم کردند؟

نظرات بسته شده است.