مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

تاکید بر اخلاق مداری در بیست و چهارمین جلسه هم اندیشی

مخابرات ما – رسیدن به سود پایدار از نتایج افزایش رضایتمندی مشتریان است

مخابرات ما ( محمد – مخابرات منطقه هرمزگان)  – مدیر مخابرات منطقه هرمزگان با تاکید بر ضرورت ارتقای خدمات‌دهی به مردم و افزایش رضایت‌مندی، خاطر نشان کرد: رسیدن به سود پایدار از نتایج افزایش رضایتمندی مشتریان است.

مهندس امیر یگانه مدیر منطقه در بیست و چهارمین جلسه هم اندیشی که با حضور معاونین، مدیران و کارکنان و با هدف تعامل بیشتر با کارکنان در سالن اجتماعات برگزار شد، ضمن تسلیت ایام سوگواری اربعین حسینی اظهار امیدواری کرد: بتوانیم از ارادتمندان واقعی حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و پیروان راستین آن بزرگوار شویم و عنایت وی شامل حال ما گردد.

وی سپس با اشاره به گذشت ۷ ماه از سال به روزهای باقیمانده تا پایان سال اشاره کرد و افزود: باید با تلاش، همدلی و یکپارچگی همه مدیران، روساء و مجموعه مخابرات استان، برای پایدار ماندن موفقیت و رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده شرکت با برنامه ریزی وکار جهادی پیش رفت.

وی رعایت اخلاق مداری در برخورد با مشتری را بسیار حائز اهمیت دانست خاطر نشان کرد : رسیدن به سود پایدار از نتایج افزایش رضایتمندی مشتریان است که جزء با رعایت منافع مشتریان در ارائه محصولات با کیفیت میسر نمی‌شود.

مدیر مخابرات منطقه هرمزگان در ادامه با اشاره به اهمیت تمهیدات لازم جهت ایجاد بستر ارتباطی مطمئن، امن و با کیفیت بالا در روز انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید برای ایجاد شبکه‌های ارتباطی و مخابراتی برای برقراری ارتباطی امن و پایدار و ثبات شبکه بدون قطعی در روز انتخابات تلاش کنیم.

در پایان این جلسه  ۱۵ نفر از بازنشستگان و تعدادی از همکاران پرتلاش MDF مورد تقدیر و قدردانی قرار گرفتند.

***

1117700cookie-checkتاکید بر اخلاق مداری در بیست و چهارمین جلسه هم اندیشی

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.