مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مشهد روز دوشنبه تعطیل شد.

مخابرات ما- پیش از این ما پیشنهاد کرده بودیم حداقل مشهد روز دوشنبه تعطیل باشد.واقعا تردد در مشهد در چنین روزهایی بسیار سخت و دشوار است.حالا استادناری خراسان رضوی خوشبختانه به همین نتیجه رسیده است.

 

مخابرات ما- بر اساس تصمیم گیری استانداری خراسان رضوی روز دوشنبه مشهد تعطیل است. بخش نامه این موضوع تا قبل از پایان وقت اداری امروز به دستگاه‌های دولتی ارسال خواهد شد.

علیرضا رزم‌حسینی، استاندار خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: با هدف تسهیل خدمت رسانی به زائران بارگاه منور رضوی و جلوگیری از تشدید گره‌های ترافیکی در آستانه سالروز شهادت امام رضا(ع)، فقط مشهد دوشنبه تعطیل است.

وی اظهار کرد: با توجه به قرارگرفتن روز دوشنبه مابین روزهای تعطیل یکشنبه و سه شنبه به مناسبت سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع)، روز دوشنبه ۶ آبان ماه تعطیل است.

وی تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی با تمام توان آماده خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران بارگاه منور امام رضا(ع) همزمان با ایام شهادت این امام همام است.

تمامی مدارس مشهد دوشنبه تعطیل شد

بر این اساس نیز کلیه مدارس مشهد نواحی هفتگانه مشهد و تبادکان و همچنین مناطق احمدآباد و رضویه، «دوشنبه ۶ آبان‌ماه۹۸» در کلیه مقاطع و در دو نوبت صبح و عصر تعطیل است.

1117090cookie-checkمشهد روز دوشنبه تعطیل شد.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
5 نظرات
  1. حسن جان می گوید

    جناب مهندس صدری : اعلام تعطیلی که استانداری اعلام کرده هنر نیس ، اون وعده شما چی شد که فرموده بودین افزایش مبلغ خواربار تا اخر هفته اعمال میشه ؟ اصلا میشه دیگه به حرف شما اعتماد کرد ؟

    1. رصدگر می گوید

      حسن جان البته این به اون ربطی نداره ها!!!!

  2. مرلین می گوید

    جناب سردبیر
    سلام و عرض ادب
    به نظرم بجای بارگزاری ابن مطالب از دفترصدری بپرسین این چندمین باری هست که خلاف وعده عمل میکند؟ اخه مگه درحد یک مدیرعامل هست که اینقدر شایعه پخش کنه

    1. رصدگر می گوید

      سلام مرلین اعظم. هر چیزی جای خودش جان من!

      1. ماکان می گوید

        خانواده های مخابراتی همه منتظرتحقق این وعده ها هستند.جانم به فدایت ای امام رضاای عشق ما مشهدی ها

نظرات بسته شده است.