مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

۲۶ میلیارد تومان به زائران اربعین پس می دهند

مخابرات ما – وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از بازگشت هزینه‌های اینترنت آزاد کاربران در اربعین از سه‌شنبه شب خبر داد.

مخابرات ما ( محمد – مهر) – محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در توییتی که دوشنبه شب در صفحه شخصی خود منتشر کرد، با هشتگ حق‌الناس نوشت: «الوعده وفا! از فردا شب بازگشت هزینه‌های اینترنت کاربران در ایام اربعین که آزاد استفاده کرده بودند آغاز می‌شود. ممنون از همراه اول و ایرانسل که با هماهنگی سهامداران عمده‌اشان این ۲۶ میلیارد تومان را به مردم پرداخت می‌کنند و با پیامک به آنها اطلاع می‌دهند!»

***

1115490cookie-check۲۶ میلیارد تومان به زائران اربعین پس می دهند

Please rate this

0 1 2 3 4 5
6 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    با سلام
    مخابرات بخاطر اینکه حق وحقوق کارکنان وبازنشستگان را ندهد استراتژی تغییرمدیر عامل را مطرح میکند وبعدا میگوید این قولها را آقای صدری داده است ؟؟
    ما که در جریان قولهای مدیریت قبلی نیستیم وباید صبر کنید تاما بررسی کنیم ؟؟ به این ترتیب زمان میخرند وهمه را سرکار میگذارند !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  2. خدامراد می گوید

    به جناب وزیر مخابرات چشمان روشن دم از حق الناس میزند .همکاران حضرتعالی ناس نیستند مگر چرا حق این بندگان خدا را بعداز این همه وعده ووعید نمی دهید . جناب حق شناس.

  3. ناشناس می گوید

    آیین نامه پرسنلی کارکنان رو چرا اجرا نمی کنید نکنه کارکنان واسه تبلیغ انتخابات جمعیتشون کمه؟

  4. خدامراد می گوید

    به جناب وزیر محترم مخابرات وعده پرداخت هزینه پیامک زایرین اربعین را داده بعنوان حق الناس .کارکنان وبازنشستگان مخابرات ده سال است از شما وزیر مجموعه شما برابرقانون مصوب شما طلب دارند . ایا این حق الناس نیست ؟وا ویلا

  5. ناشناس می گوید

    با سلام
    هرموقع سهامدار عمده مخابرات حق وحقوق قانونی بازنشستگان از سال ۱۳۸۹ راداد این را هم میدهد.

نظرات بسته شده است.