مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

فرایند اجرای طرح ملی فیبر کشی در مناطق مرزی خراسان شمالی بررسی شد

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان شمالی
فرایند اجرای طرح ملی فیبر کشی در مناطق مرزی خراسان شمالی بررسی شد

مخابرات ما

در نشست مشترک مدیران مخابرات منطقه خراسان شمالی و اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان روند اجرایی طرح ملی فیبر کشی در مناطق محروم و مرزی راز و جرگلان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان شمالی: مهندس هاشمی مدیر مخابرات منطقه در خصوص این نشست اظهار داشت: با توجه به اختصاص اعتبار مورد نیاز در خصوص بهره مندی ساکنان مناطق محروم و روستایی از خدمات اینترنت پرسرعت و توسعه پوشش شبکه همراه در مناطق یاد شده طی دیدار مشترک با مهندس مرتضوی مدیرکل اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات استان به همراه مدیران شبکه و ارتباطات سیار مخابرات منطقه، فرایند اجرایی این طرح ملی تحلیل و بررسی شد.

وی افزود:مراحل اولیه طرح ملی فیبر کشی در مناطق محروم از محل اعتبارات USO آغاز شده و با برنامه ریزی انجام شده ۲۲۰ کیلومتر فیبر نوری در مهر ۹۸ در منطقه راز و جرگلان اجرا خواهد شد.

وی همچنین تصریح کرد: با راه اندازی مسیر فیبر نوری بین روستایی علاوه بر امکان بهرهمندی روستائیان از خدمات اینترنت پرسرعت و پوشش شبکه تلفن همراه،امکان بهرهمندی سایر اپراتورها ی همراه و دیتا از بستر فیبر در قالب طرح USO فراهم خواهد شد.

هاشمی در ادامه گفت : در نشست مدیران مخابرات و فناوری اطلاعات استان مقرر شد درخصوص همکاری همه جانبه سازمانهای مربوطه با اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات و مجموعه مخابرات منطقه به عنوان مجری طرح، از جمله در زمینه اخذ مجوزهای مورد نیاز جهت حفاری اقدامات لازم انجام گیرد.

1113970cookie-checkفرایند اجرای طرح ملی فیبر کشی در مناطق مرزی خراسان شمالی بررسی شد

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.