مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شما نوشته اید- هر سال بابت رفاهیات چند ماهی روی اعصاب همه هستند.

مخابرات ما- واقعیت این است که هر ساله بحث رفاهیات -کاهش یا افزایش آن- همراه با تحویل سال شروع می شود و در ماه های ۷ و ۸ به نقطه نهایی می رسد. یعنی مشخص می شود که هیچ اتفاقی نمی افتد.

اما سال گذشته با حضور تیم جدید مدیریتی قدری تغییر کرد.رفاهیات سال ۹۷ با روند مورد علاقه کارکنان پرداخت شد.

در سال ۹۸ دوباره اش و کاسه تکرار شد.تا همین امروز یعنی در ماه هفتم سال ۹۸ تکلیف رفاهیات روشن نشده است و ما نمی دانیم در باره اش چه بنویسیم.

در همین باره فکر می کنم مطالعه این کامنت برای شما هم جالب باشد.او هم مثل ما کاملا سردر گم است و به نتایج مشابهی رسیده.

 

۱۳۹۸/۰۷/۲۲ در ۶:۴۵ ب.ظ

باسلام خدمت سردبیر وهمکاران عریز:
پرداخت رفاهیات هر سال از اول سال اعصاب وعمر همکاران را مورد هجوم قرار می دهد.وکارکنان را به مرگ می گیرند تا به تب راضی شوند.هر سال از اول سال این قضیه را کش می دهند تا برج هشت وبعد اعلام می کنند که فعلا”امسال محقق شده وپرواخت می کنیم.پارسال شما وهمه اصرار براین داشتید که امسال را پرداخت می کنند وتا شهریور مابقی را و خیلی هم خوشحال بودید.وامسال هم باز این اتفاق افتاده وما را مثل بچه ای با یک آب نبات راضی کردند ودارد مطالبات به فراموشی می رسد.پس آنها کی پرداخت خواهدشد

 

1113790cookie-checkشما نوشته اید- هر سال بابت رفاهیات چند ماهی روی اعصاب همه هستند.
9 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    یک بلایی تو تجمعات سر ابرویتان بیاوریم که شما عر ماه سر ابروی ما میاورید

  2. ناشناس می گوید

    شایعه شده که نمی خوان این ماه هم پرداختش کنن. این خبر درسته یا نه ؟

  3. ناشناس می گوید

    با سلام
    آیا آخر ماه تفاوت رفاهیات از سال ۱۳۸۹ تاکنون به شاغلین رسمی وبازنشستگان پرداخت میشود وبند ۶ مصوبه هیئت وزیران سال ۱۳۸۵ اجرائی میگردد یا باید بفکر تجمع صنفی در آبان ماه باشیم ؟؟؟؟

  4. ناشناس می گوید

    یکبار جستی ملخک آخر به دستی ملخک
    بالخره که چی ؟؟؟!!!اینماه پول لباس ندادین،ماه بعد باید بدید
    ۶ ماه رفاهیات رو پیچوندید بالاخره یکجا باید بدید
    این سیاستهای اماتور و بچگانه ، فقط کارخودتونو سختتر میکنه

  5. کارگر شرکت مخااااااااابراااااااات!! می گوید

    هیهات منه الذله

  6. ناشناس می گوید

    از زمانی که خصوصی شدیم
    شرکت مخابرات شرکت بزرگی بود و مدیرانی که بر مسند قدرت آمدند در حد آن نبودند نهایتا یک شرکت با ۵ تا پرسنل رو بتونند مدیریت کنند
    تقصیری هم ندارند “نمی توانند آقا نمیتوانند”

  7. ناشناس می گوید

    چه سال پیش و چه امسال قضیه تجمع و شلوغی و بی اعتباری برای ستاد اجرایی و اینکه نوعی اتحاد در میان کارکنان شکل گرفته، سبب افزایش رفاهیات شد و احتمتالاً میشه، نه دلسوزی هیئت مدیره و مدیرعامل، چه اینکه اگه این اشخاص حتی کمی ترحم داشتند امسال با این وضعیت اقتصادی همکاران رو به حال خودشون رها نمیکردند و رفاهیات رو از همون ابتدای سال افزایش میدادند و نه اینکه حتی مناسبت هامون رو هم حذف کردند و معلوم نیست چه خوابی هم برای بهره وری دیدند! در هر حال هپکو مقابل چشمان مخابراتی هاست و البته عظمت اخبار تجمع مخابراتی ها هم مقابل چشمان ستاد اجرایی، باید ببینیم قرار بر اینه که چه اتفاقی بیوفته و به کدام سمت پیش میریم!
    البته یک اتفاق شاید مثبتی که سال گذشته افتاد این بود امید بازنشستگی آبرومندانه و بی دردسر از خیلی از همکاران با وعده های کذب و عمل نشده ی مخابرات گرفته شده و همکاران حالا دیگه بیشتر از اینکه آرزوی بازنشستگی به منظور رهایی رو داشته باشند به فکر اصلاح وضعیت فعلی برای روبراه شدن شرایط بازنشستگی آبرومندانه هستند!

  8. فنی می گوید

    باید یک حرکت خوب انجام بدیم وگرنه این داستان ادامه داره

    1. ناشناس می گوید

      افرین… قطع کن همکار عزیز..همه سیم ها رو قطع کن

نظرات بسته شده است.