مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شما نوشته اید- هنوز گروهی از بازنشسته های ۹۷ پول خود را نگرفته اند.

مخابرات ما (سردبیر) – امروز وقتی کامنت های شما را دیدم واقعا تعجب کردم!

نمی دانم چرا باید هنوز هم گروهی از بازنشسته های ۹۷ پاداش سنواتی خود را نگرفته باشند؟ باور آن سخت است. ابتدا این نظر را بخوانید:

 

بازنشسته های ۹۷

جناب صدری
جه هیزم تری به شما فروخته ایم که با ندادن پاداش سنوات باز نشستگان ۹۷ موجب ازار و اذیت ما و خانواده های ما شده اید.. ایا جرم ما این است به حرف شما اعتماد کردیم و خود را باز نشست کردیم.
باز نشسته ۹۷

.

سردبیر محترم با سلام
هنوز تعدادی از باز نشستگان ۹۷ پاداش سنوات را نگرفته اند . لطفا پیگیری نمایید.

 

بخاطر دارم که مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در تعهدی به متقاضیان بازنشستگی پذیرفت: پاداش همه تا خرداد ماه ۹۸ پرداخت می شود!

.

شاید لازم است به مهندس صدری یادآوری کنیم که آن تعهد (خرداد ۹۸) بوده است نه (خرداد ۹۹)! نکند مرتکب اشتباه شوید و پاداش این بنده های خدا را سال دیگر پرداخت کنید!

 

1113380cookie-checkشما نوشته اید- هنوز گروهی از بازنشسته های ۹۷ پول خود را نگرفته اند.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
3 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    با عرض معذرت: گاوان وخران بار بردار. به زآدمیان مردم آزار
    یک مطلب جالب تر اینکه هنوز ذخیره صندوق ۶٪را پرداخت نکردند
    در فیش حقوق خواربار تحت عنوان وام پایان خدمت (۱۰برابر) ازتیرماه مبلغ سیصدوخورده ای هزار تومان قسط کم می کنند.وامی که نه به بار است نه به دار .بازنشسته ۹۷

  2. ناشناس می گوید

    اگر هئیت مدیره ببیند فشار کارکنان وبازنشستگان زیاد است یک روزه مسئله را حل میکند
    به عبارتی دیگر اجرای آئین نامه حقوق ودستمزد کارکنان مخابرات نیاز به مصوبه جدید ندارد وفقط بایستی از سال ۱۳۸۹ برای کارکنان وبازنشستگان مخابرات اجرائی گردد بنظر میرسد هیئت مدیره دارد زمان سوزی میکند واین ماه وآن ماه میکند.

  3. ناشناس می گوید

    خوبه به بخش تعهدات مدیرعامل در پایین صفحه مراجعه بشه! تازه تعهدات بسیار دیگری هم بود که سال پیش داده بود! بهتره تعهدات عملی نشده ی مهندس صدری در دوره ی کمتر از دو ساله ی مدیریتش بر مخابرات ایران برای ثبت در گینس ارائه بشه.

نظرات بسته شده است.