مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

گوشی میان‌رده‌ی جدید سونی را بیشتر بشناسید

مخابرات ما-مالکی

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، میان‌رده‌جدید سونی با نام Xperia 8 که دیروز به طور رسمی معرفی و در هند عرضه شد دارای مشخصاتی تقریبا قابل توجه است. البته این گوشی هوشمند ابتدا در ژاپن معرفی شده است و به نظر می‌رسد مدیران سونی به ارزیابی‌های دقیق از بازار مصرف تلفن‌های همراه هوشمند در هند تصمیم گرفتند آن را در فاز اول فروش به مشتریان هندی عرضه کنند.

گوشی Xperia 8 سونی گواهینامه‌های مختلف استاندار را دریافت کرده است و از لحاظ امکان ورود گرد و غبار کاملا محفوظ است. این تلفن همراه دارای نمایشگر ۶ اینچی فول‌اچ‌دی است و حسگر اثر انگشت نیز در کنار بدنه قرار دارد. بدنه پشتی این گوشی نیز با نوعی شیشه خاص پوشانده شده است که علاوه بر زیباتر کردن ظاهر Xperia 8، تا حد زیادی مقاومت بدنه را افزایش داده است.

گوشی میان‌رده‌ی جدید سونی را بیشتر بشناسید

سونی Xperia 8، میان‌رده‌ی جدید سونی

سونی از پردازنده اسنپدراگون ۶۳۰، رم ۴ و ۶ گیگابایت در میان‌رده‌ی جدید خود استفاده کرده است. دوربین دوگانه این گوشی نیز مجهز به دو لنز با کیفیت ۱۲ و ۸ مگاپیکسل است و می‌تواند تصاویری با کیفیت معطلوب را ثبت کند. دوربین سلفی این تلفن همراه هوشمند نیز کیفیتی برابر ۸ مگاپیکسل دارد.

باتری ۲۷۶۰ میلی‌آمپر‌ساعت Xperia 8 توانایی تقریبا مناسبی در ذخیره‌سازی و تامین انرژی لازم برای عملکرد‌های مختلف گوشی را دارد. جدیدترن محصول سری اکسپریا سونی از قابلیت ارتباطی NFC نیز پشتیبانی می‌کند و دارای درگاه جک ۳.۵ میلی‌متری نیز است. این گوشی در چهار رنگ سفید، مشکی، نارنجی و آبی تولید شده و با قیمت ۵۰۰ دلار در دسترس مشتریان قرار دارد.

گوشی میان‌رده‌ی جدید سونی را بیشتر بشناسید

تعداد زیادی از کاربران و طرفداران تلفن‌های همراه هوشمند قیمت ۵۰۰ دلار را برای یک گوشیث میان‌رده بسیار گران دانستند و از سونی خواستند تا قیمت این محصول را کاهش دهد. البته شواهد حاکی از این است که این گوشی در ژاپن حتی با قیمتی بیشتر از مبلغ اعلام شده به فروش می‌رسد.

1113010cookie-checkگوشی میان‌رده‌ی جدید سونی را بیشتر بشناسید

نظرات بسته شده است.