مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

چتر وای فای در مرز‌های خوزستان باز می‌شود

مخابرات ما – مدیر مخابرات منطقه خوزستان از نصب و راه اندازی سیستم‌های وای فای در ایام اربعین در مرز‌های استان خبر داد.

مخابرات ما ( محمد – باشگاه خبرنگاران جوان) – رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان درخصوص برنامه ریزی‌ها  و اقدامات انجام شده برای پوشش مرز‌های استان و بهره مندی زائران از وای فای در ایام اربعین حسینی از شبکه دیتا گفت: در مدت مذکور، به منظور رفاه حال زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) تهمیدات لازم برای جلوگیری از بروز مشکلات در آنتن دهی اینترنت اندیشیده شده است.

او افزود: سالن ترانزیت مرز چذابه با نصب ۴ دستگاه سوییچ و ۱۲ دستگاه access point و سالن ترانزیت شلمچه با نصب و راه اندازی ۲ دستگاه سوییچ و ۱۶ دستگاه accesspoint از پوشش وای فای بهره‌مند خواهند شد.

فلاح زاده بیان داشت: همچنین مسجد و محوطه بیرون سالن ترانزیت با نصب یکدستگاه سوییچ و ۳ دستگاه accesspoint و بیرون سالن ترانزیت شلمچه با نصب ۴ دستگاه access point از نوع outdoor، زائران مشکلی در زمینه فضای مجازی و استفاده از خدمات شبکه وای فای نخواهند داشت.

عضو ستاد اربعین شرکت مخابرات ایران تصریح کرد: علاوه بر موارد ذکر شده، مسیر مواکب چذابه با نصب ۴ دستگاه سوییچ و ۱۳ دستگاه access point و اجرای بیش از ۱۰ کیلومتر فیبر نوری و مسیر مواکب شلمچه با نصب ۴ دستگاه سوییچ و ۱۲ دستگاه access point و با اجرای بیش از ۱۰ کیلومتر فیبر نوری تحت پوشش وای فای قرار می‌گیرند.

***

1110850cookie-checkچتر وای فای در مرز‌های خوزستان باز می‌شود

Please rate this

0 1 2 3 4 5
2 نظرات
  1. محمد می گوید

    محمد دانشجوی دانشگاه زنجان : سلام بر سردبیر عزیز لطفا این پیام مرا منتشر کنید
    بسم رب الشهداء و الصدیقین
    با عرض سلام خدمت وزیر محترم ، مهندس آذری جهرمی
    با توجه به حضور حداکثری هموطنان عزیز در راهپیمایی اربعین از حضرت عالی تقاضا داریم امکان برقراری ارتباطات با ایران از قبیل اینترنت و دکل سیار در مسیر پیاده روی اربعین وجود داشته باشد
    همه ما می دانیم که تهیه این امکانات باید با تایید ستاد اربعین و دولت عراق باشد.
    انتظار داریم که هماهنگی های لازم با وزارت خانه های داخلی از جمله وزارت خارجه صورت بگیرد که به جای اتلاف وقت خود در مذاکرات با مستکبرین جهانی به مسئله مهم اربعین که زمینه ساز ظهور حضرت ولی عصر (عج) میباشد.بپردازد
    تمامی این اقدامها نیاز مند بودجه میباشد برای تامین بودجه می توان از طریق وزارت کشور که اکثر هزینه های دریافتی از مردم در اختیار دارد ، اقدام کرد و وزارت ارتباطات تبلیغات شرکتها و نهادهای زیر مجموعه وزارت کشور را بر عهده بگیرد.
    شما هم توجه داشته باشید که خدمت به زوار اربعین خیلی بهتر از حضور در اربعین و عکس گرفتن برای خبرگزاری هاست.
    ان شاء الله همگی زیر بیرق ابا عبدلله و در حال خدمت به انقلاب باشیم
    ارادتمند شما دانشجوی عدالتخواه

  2. همکار می گوید

    شعبه ۲۹ دیوان عدالت اداری دستور موقت توقف اجرای مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات وزارت ارتباطات را به نفع اپراتور رایتل صادر کرد.

نظرات بسته شده است.