مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

وای‌فای رایگان در مسیر مهران تا پایانه مرزی

مخابرات ما – به‌مناسبت اربعین حسینی اینترنت وای‌فای رایگان در مسیر مهران تا پایانه‌مرزی بدون محدودیت برای زائران اربعین حسینی مهیا می‌شود. 

مخابرات ما ( محمد – فارس ) – حشمت اسدی مدیر مخابرات منطقه ایلام اظهار کرد: اینترنت وای‌فای رایگان در مسیر مهران تا پایانه مرزی بدون محدودیت برای زائران اربعین حسینی مهیا می‌شود.

وی افزود: مهمترین عملیات مخابرات ایلام مرتبط با اربعین، افزایش پهنای باند مورد نیاز همراه اول در مهران از یک گیگ به سه گیگ و پایانه مرزی مهران از یک گیگ به دو گیگ است.

مدیرمخابرات منطقه ایلام بیان کرد: شروع عملیات اجرایی فونداسیون و نصب دکل جهت پوشش کمربندی شرقی و آمادگی واگذاری پهنای باند و E1 به ارگان‌های متقاضی جهت پایش مسیر اربعین است.

وی عنوان کرد: همچنین در این ایام اینترنت پرسرعت در مسیر ایلام_مهران توسط همراه اول پوشش داده می‌شود.

اسدی در ادامه از نصب چهار کانکس اضطراری همراه اول در ایام اربعین در پارکینگ اربعین، پل زائر، و پایانه مرزی مهران خبر داد و تصریح کرد: انجام خدمات مشتریان همراه اول، رومینگ، ترابرد در ایام اربعین در پایانه مرزی مهران، استقرار ۲  اکیب نگهداری و یک اکیب خدمات مشتریان به‌صورت شبانه‌روزی در ایام اربعین در مهران و پایانه مرزی، استقرار ژنراتور پرتابل در مهران و پایانه مرزی برای پیش‌بینی حوادث غیرمترقبه قطع برق از دیگر خدمات مخابرات استان به زائرین در ایام اربعین است.

وی اضافه کرد: در صورت ارسال متریال سایت جدید(مشترک با رایتل) داخل شهر مهران راه‌اندازی می‌شود.

اسدی در پایان از نصب و راه‌اندازی ۱۰دستگاه تلفن همگانی در پایانه مرزی مهران خبر داد.

***

1110110cookie-checkوای‌فای رایگان در مسیر مهران تا پایانه مرزی

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.