مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

احتمال تغییر هیات مدیره و مدیرعامل همراه اول، قوت گرفت.

مخابرات ما (پیوست)- در این روزها اخباری از تغییر ۳ عضو هیات مدیره و مدیرعامل همراه اول شنیده می‌شود. در این زمینه از اضافه شدن مهدوی و کنعانی به هیات مدیره همراه اول و خداحافظی مهدی اخوان بهابادی و سیداسدالله دهناد از این جمع اخباری به گوش می‌رسد.

? بدین ترتیب علی بقایی که مدت‌ها رئیس هیات مدیره همراه اول بود و در دوره اخیر جای خود را به اخوان بهابادی داده بود، مجددا رئیس هیات مدیره می‌شود.

? همچنین گفته می‌شود احتمال تغییر مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران نیز وجود دارد و در این رابطه گفته می‌شود مردانی از دانشگاه امام حسین به عنوان گزینه مدیرعاملی مطرح شده است.

1108300cookie-checkاحتمال تغییر هیات مدیره و مدیرعامل همراه اول، قوت گرفت.
2 نظرات
  1. مهدی می گوید

    آقا تو رو خدا حیفه اینها کنار بروند !!! چون دست کمی از ملا نداشتند و عین ملا برای رهایی همراه اول از باتلاق رقابت با ایرانسل هم سر گاو بریدند و هم خمره شکستند و میلیون ها دلار صرف تبدیل همراه اول از ۲Gبه۳G و اپ گرید سوییچ کردند ولی بعد از اندک زمانی تمام تجهیزات را رده خارج و نسل ۴G نصب کردند به طوری که هنوز خیلی از تجهیزات ۳G در کارتون ها باز گشایی نشده ضایعات اعلام کرده و روانه ذوب اهن شدند و در اخر با تمام امکانات و ضریب چند برابری نیرو های فنی و ساختمانهای متعددی که در اختییار داشتند شرکت ایرانسل با سابقه خیلی کمتر و هزینه های فوق العاده کمتر توانست در ارایه دیتا مقام اول ایران کسب کند و متاسفانه ۵۰درصد سود آن به جیب شرکت خارجی میرود و وقتی از یکی از همین اعضا هیت مدیره سوال می شود که حاج اقا شما که قرار بود بعد از ۶ماه از گذشت ۳G نسل ۴G بیاورید چرا از همان اول این کار نکردید حاج اقا خودشون هم تعجب کردند و بعد از یک هفته پاسخ دادند که سیاست شرکت اینه .من از جواب حاج اقا شاخ در اوردم یعنی چه سیاست شرکت این باشه ما پول زیادی خرج کنیم ولی در یک صورت که جنبه انسانی این کار در نظر بگیریم خوبه مثلا شرکت بخواد جلوی ورشکستگی سازنده تجهیزات بگیره!!

  2. ناشناس می گوید

    بابا همین خانم که برای رایتل بوده بزارین
    کاری نداره براش. رایتل و همراه اول با هم مدیریت میکنه.میتونید ایرانسل هم بدید بهش

نظرات بسته شده است.