مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

خدمات اول- خبر حقوقی.+خبر تکمیلی

مخابرات ما- بر اساس آخرین اطلاع که لحظاتی قبل به ما رسید حداکثر تا یک ساعت دیگر حقوق در حساب نیروهای شرکتی خواهد بود.

در مورد حقوق نیروهای رسمی نیز فعلا خبری نداریم.

 

خبر تکمیلی- بانک صادرات به خدمات اول اعلام کرد ساعت ۱۵ شروع به واریز وجه میکند.بدلیل تعداد زیاد افراد واریز از شعبه ممکن نیست لذا ساعت سه واریز میشود.

1108140cookie-checkخدمات اول- خبر حقوقی.+خبر تکمیلی
1 نظر
  1. ناشناس می گوید

    سردبیر جان خواهش میکنم سانسور نکنید و منتشر بفرمایید.
    یه سوال از تمام همکاران رسمی و قراردادی دارم! چرا کارگران هپکو اراک و نیشکر هفت تپه به جای اینکه صرفاً در فضای مجازی و مثلاً نیشکر ما و هپکو ما اعتراض کنند، میان بیرون و اعتراض هاشون رو اجرایی و نمایان میکنند که همه بدونند که در شرکت هاشون چی میگذره ولی کارگران مخابرات ایران که شرکتی به مراتب بزرگتره و گستردگی در سراسر کشور داره و تعدادشون هم بسیار بیشتره حتی توان برگزاری یه تجمع ساده رو ندارند!؟!؟ یه سری انجمن صنفی و کانون بازنشستگان داریم که حتی از اعلام برگزاری یه تجمع ساده هم عاجزند! شرکتی با این مقیاس و عظمت و سراسری که فقط کارکنان رسمی و بازنشستگانش ده ها برابر هپکوی اراک و نیشکر هفت تپه میشند حتی نمیتونند اوضاع مخابرات رو رسانه ای کنند!!! به نظرم باید برای خودمون و انجمن های صنفیمون و کانون های بازنشستگیمون به شدت متاسف باشیم!
    تنها گروه توانمند در این شرکت عریض و طویل که هماهنگ و سراسری عمل میکنند و میتونند صداشون رو حداقل به گوش مسئولان مملکت و حتی فراتر برسونند کارگزاران روستایی هستند، ما هم باید از اونها رو سرمشق خودمون کنیم!
    چند ماه پیش خاطرم هست شما فرمودید سردبیر عزیز که اعضای انچمن صنفی روابطی بسیار قوی در سطوح عالی نظام دارند اگه بخوان میتونند حکم دیوان رو برگردونند ولی به نظرم میرسه اشتباه میکنید و دوستان حتی از برگزاری یه تجمع عادی هم عاجزند!

نظرات بسته شده است.