مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

این بند در قرارداد خدمات اول مخابرات غیر قانونی است.باید حذف شود.

مخابرات ما- این مورد در قرارداد خدمات اول در یکی از استانها دیده شده است.چنانچه شرایط تغییری نکرد نام استان نیز در خبر بعدی اعلام می شود.

مخابرات ما-  قوانین مصوب وزارت کار وامور اجتماعی بقدر کافی گویا هست.سخت گیری در قوانین داخلی برای نیروهای شرکتی بیش از اندازه معمول وجود دارد ولی قراردادن بندهایی در قرارداد بین کارگر/کارفرما در جایی که کارگر به اعتماد کارفرما آ« را امضا می کند از آن کارهایی است که هرگز نباید رخ دهد.

به نصویر زیر نگاه کنید.

از تمام کسانی که با قوانین کار اشنا هستند سوال می کنم.در کجای قانون کار نوشته شده که اگر فردی به هر دلیلی ده روز سر کارش حاضر نشد به منزله انصراف است؟

اصولا در جایی از قانون کار چیزی به نام انصراف از کار وجود دارد؟ شرایط فسخ قرارداد در قانون کار مشخص شده است.دیگر جایی برای انصراف اجباری وجود ندارد.

در سالهای گذشته قانونی به مجلس برده شد که شرایط شمن قرارداد مثل همین مورد بالا، در حکم قانون کار است و باید اجرا شود اما در همان سال مجلس چنین قانونی را رد کرد و مصوبه انجام نشد.لذا هیچکسی نباید به قوانین موجود کشور چیزی را اضافه کند.

این مشکل در یکی از استانها دیده شده است.چنانچه برای حذف آن اقدامی انجام نشود طبیعی است که پس از ذکر نام استان اطلاع رسانی جامع تری خواهیم داشت.

1107660cookie-checkاین بند در قرارداد خدمات اول مخابرات غیر قانونی است.باید حذف شود.
2 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    خیلی تعجب آور است ! مگه قراردادها با نظارت اداره کار ( یا وزارت کار ) تنظیم نمیگردد؟
    اگه بندی از قرارداد اشتباه بود . با اجازه چه ارگانی تنظیم شده است ؟
    از همینجا معلوم میگرددکه چقدر در حق کارگر ظلم میشود.و کسی هم گوشش بدهکار نیست!

  2. بانوی شرکتی می گوید

    سلام
    یعنی فقط یه استان هست که داخل ماده هشت این مورد ذکر شده؟؟؟؟

    ه ه ه استان ما هستش

نظرات بسته شده است.