مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سازمان تنظیم و پایه های لرزان انتصابات اپراتوری.

مخابرات ما- سازمان تنظیم مقررات می گوید هر گونه انتصاب در تمامی لایه های مدیرتی اپراتورها باید بر اساس شاخص های رگولاتوری باشد.

 

مخابرات ما- آنچه در آینده پیش می آید ممکن است تناسبی با تصمیمات امروز در ارگانهای دولتی نداشته باشد.تا امروز حتی تصمیمات خوب هم ما را به فردای روشن هدایت نکرده است اما دولتی ها پیوسته با افزودن لایه ها و موانع بر سر راه شرکتهای خصوصی از جمله اپراتورها سعی کرده اند از انتصابات کاملا قبیله ای جلوگیری کنند. حالا:

 حسین فلاح جوشقانی رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، از تصویب مصوبه جدیدی در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات خبر داد.

وی گفت: از امروز با تصویب کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، هرگونه انتصاب و معرفی جدید برای اعضای هیات مدیره، مدیرعامل، قائم مقام و مدیر فنی ارایه کنندگان دارای پروانه از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی که بیش از ۵۰۰ هزار کاربر دارند، باید بر اساس شاخص‎‌ها و روشی که توسط رگولاتوری اعلام می‌شود، به تایید برسد.

معاون وزیر ارتباطات افزود: این مصوبه برای مدیرانی است که از امروز به بعد معرفی می‌شوند و شامل حال مدیران قبلی نمی‌شود.

کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، نهاد مستقلی است که وظیفه سیاست‌گذاری، تدوین و تصویب مقررات را در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات برعهده دارد.

آیا این تصمیم می تواند جلوی انتخابهای قبیله ای را بگیرد؟

آیا این تصمیم مانع اتخاذ تصمیمات نادرست خواهد شد؟

1102240cookie-checkسازمان تنظیم و پایه های لرزان انتصابات اپراتوری.

نظرات بسته شده است.