مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مشکل آنتن دهی در برخی محلات سنندج

مخابرات ما – سال‌هاست در برخی از محلات سنندج مشکل آنتن‌دهی تلفن‌همراه وجود دارد، مدیر مخابرات کردستان، علاوه‌ بر اینکه تاکنون اقدامی عملی برای رفع مشکلات و جلب رضایت مشترکان انجام نداده‌ از پیگیری مشکلات مردم نیز ناراحت است!

مخابرات ما ( محمد – تسنیم سننج) – سال‌هاست در برخی از محلات مرکز استان کردستان مشکل آنتن‌دهی تلفن‌همراه وجود دارد، گرچه این رسانه مردمی بارها و بارها مطالبات مردم را به گوش متولیان این حوزه رسانده اما مسئولان مخابرات کردستان، علاوه‌ بر اینکه تاکنون اقدامی عملی برای رفع مشکلات و جلب رضایت مشترکان انجام نداده‌اند از پیگیری مشکلات مردم نیز ناراحت هستند!

 در استان کردستان از ابتدای سال‌جاری سلسله گزارش‌های میدانی درباره مشکل آنتن‌دهی تلفن‌همراه در برخی از نقاط سنندج را منتشر کرد اما پس از انعکاس مشکلات مردم شاهد هیچ اقدام عملی برای حل مشکلات مردم نبودیم.

۲۲ مردادماه امسال فرا رسید و آزاد حکمت، مدیر مخابرات منطقه کردستان در نشست خبری با اصحاب‌رسانه به گزارشات تسنیم و گله‌مندی شهروندان از ضعف «آنتن‌دهی» تلفن‌همراه در سنندج اشاره کرد و وعده حل این مشکل را داد.

مدیر مخابرات منطقه کردستان در آن نشست “معارضات مردمی” را مانع حل این مشکل عنوان کرد و در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه شاید مشکل این معارض مردمی برطرف نشد، آنوقت تکلیف این مردمانی که شبانه‌روز با مشکل آنتن‌دهی تلفن‌همراه مواجه‌اند، چیست؟ گفت: در هر نقاط از سطح شهر که قطعی آنتن تلفن‌همراه باشد، خود را مقصر و موظف به حل مشکل دانسته و باید دکل‌های مخابراتی توسعه یابد و در صورتیکه مشکل معارضان حل نشود، از طریق دیگر این معضل برطرف می‌شود.

خبرنگار خبرگزاری مردمی نیز بار دیگر در راستای پیگیری درخواست و تحقق مطالبات شهروندان، مجدداً مشکل «آنتن‌دهی» تلفن‌همراه در سنندج را پیگیری کرد که این‌بار با واکنش مدیر مخابرات منطقه کردستان مواجه شد!

آزاد حکمت، مدیر مخابرات منطقه کردستان در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم که وعده حل مشکل«آنتن‌دهی» تلفن‌همراه در برخی نقاط سنندج به کجا رسید؟ اظهار کرد: شرکت مخابرات برای رفع مشکل آنتن‌دهی تلفن همراه اقدامات خوبی انجام داده و در این راستا مراحل مربوط به تملک زمین انجام شده و با شهرداری نیز به توافق رسیدیم و پیمانکار و تجهیزات لازم آماده است اما در بسیاری از نقاط کماکان مشکل معارضات مردمی وجود دارد.

وی افزود: معارضات و مخالفت مردم مهم‌ترین مشکل پیش‌رو رفع آنتن‌دهی تلفن همراه در برخی از نقاط سنندج است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان در پاسخ به این سؤال که دلیل مخالفت مردم چیست، خاطرنشان کرد: شبهاتی در خصوص نصب دکل‌های BTS در میان مردم شهر وجود دارد در حالی که تمام دنیا از آن استفاده می‌کنند؛ متقاعد کردن مردم نیز از عهده ما خارج بوده و این عمل تنها بر عهده مخابرات نیست و نیازمند فرهنگ‌سازی است.

حکمت در واکنش به سؤال خبرنگار که اکنون این مشکل چطور برطرف می‌شود، گفت: هرچند در برخی نقاط مشکل آنتن‌دهی داریم اما حاد نیست که شما آنقدر پیگیری می‌کنید!

حال سؤال اینجاست که دلیل ناراحتی مدیر مخابرات منطقه کردستان از پیگیری مشکلات و مطالبات مردم چیست؟! آیا خود متولیان مخابرات حاضرند در ازای مکالمات هزینه پرداخت کنند اما از ضعف شدید آنتن‌دهی رنج ببرند؟!

باید منتظر ماند و دید که مدیر مخابرات منطقه کردستان در تحقق به وعده نشست خبری خود که اعلام کرد “در صورتیکه مشکل معارضان حل نشود، از طریق دیگر این معضل برطرف می‌شود” چه اقدام عملی انجام می‌دهد؛ خبرنگاران در راستای پیگیری مشکلات مردم همچنان حل این معضل را پیگیری کرده و در گزارشات بعدی نتیجه گزارش و وعده داده شده به مردم را منعکس می‌کنند.

***

پی نوشت دبیر رسانه داخلی : پیگیری خبرنگاران در خصوص عدم آنتن دهی در برخی محلات سنندج قابل تحسین است.

1098870cookie-checkمشکل آنتن دهی در برخی محلات سنندج

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.