مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

توافق مخابرات ایران با آسیاتک برای خدمات دهی به مناطق محروم

مخابرات ما- مخابرات ایران می گوید برای دسترسی به شبکه پرسرعت دیتا با آسیا تک توافق کرده است.


‌مخابرات ما- سیاست های شرکت مخابرات ایران با گذشته تغییراتی اساسی کرده است.در گذشته با اپراتور ها و وابستگان بخش خصوصی به گونه ای برخورد می شد که گویی  آنان  دشمن خونی و  رقیب مخابرات هستند و پیوسته آنها را به عقب می راندیم.
اما مدیران جدید مخابرات با اپراتورها و حتی اپراتورهای تلفن ثابت رفتاری دوستانه داشته  و آنان را در کنار خود بعنوان همراهان صحنه ارتباطات پذیرفته اند.در حقیقت در کلیه صحنه های پیچیده و دشوار  با عقد تفاهم نامه ، کار و فعالیت بین مخابرات و دیگران تقسیم شده است.
گر چه این شیوه در موارد بسیاری مفید بوده  اما در مواردی نیز باعث واگذاری  همان امکانات اندک مخابرات به رقیب شده است.

اخیرا مدیر عامل شرکت مخابرات ایران اعلام کرده است که برای توسعه فناوری VDSL و دسترسی به شبکه پر سرعت دیتا، با شرکت آسیاتک به توافقاتی رسیده است. او می گوید این طرح فعلا در شهرهای بوشهر و سنندج پیاده‌سازی می‌شود طبق اعلام ، کارگروهی تخصصی در حال تدوین قرارداد نهایی بین این دو شرکت است.

مهندس صدری در باره ضرورت مشارکت کلیه بازیگران صحنه ارتباطات می گوید بهینه‌سازی شرایط ارتباطی همه مناطق کشور به ویژه مناطق کمتر برخوردار از اولویت‌های شرکت مخابرات و  وزارت   ارتباطات بوده است و ما با اجرای این طرح  به مردم  این مناطق  اینترنتی با کیفیت و با سرعت بهتر تحویل خواهیم داد.

پایگاه خبری مخابرات ما آرزو می کندکه روزی برسد تا همه مناطق کشور عزیزمان ایران از شرایط ارتباطی عالی و بی نقص برخوردار باشند.

1097020cookie-checkتوافق مخابرات ایران با آسیاتک برای خدمات دهی به مناطق محروم

نظرات بسته شده است.