مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

محاسبات مالی کارکنان انتقالی رویه واحد می طلبد.

مخابرات ما- وقتی کل شرکت مخابرات در قالب یک مجموعه منسجم شکل گرفت انتظار بر این بود که تمام محاسبات مالی کارکنان هم یکپارچه شود.اما ظاهرا چنین نیست!

 

مخابرات ما (سردبیر)- حدود سال ۱۳۷۲  هنگامی که درصدد انتقال از مخابرات ایران به استان خراسان رضوی بودم .بخاطر دارم در پروسه سنگین و نفس گیر مالی گرفتار نشدم چرا که آن زمان کل شرکت در یک قالب مالی سازماندهی می شد،تمام پس اندازها  حتی صندوق ۶ درصد تحت عنوان مخابرات ایران نگهداری می شد.

پس از آن استانها هر یک در قالب یک شرکت اداره شدند.طبیعی بود که با این تغییر  تراز مالی آنان جداگانه بسته شود بهمین دلیل حتی اگر بین استانها پولی بصورت نقدی بابت پس اندازهای مانده جابجا می شد محل اشکال نبود.

امروز نیر در قالب یک شرکت کار می کنیم لذا -حداقل- تمامی محاسبات مالی کارکنان حتی  پس انداز صندوق ۶ درصد باید بصورت مجتمع در مخابرات ایران نگهداری شود

اما هنوز هم استانها مثل گذشته نقدا با هم حساب می کنند.باورتان می شود؟ یعنی در یک انتقالی ساده از استانی به استان دیگر, باید مانده پس انداز شخص بصورت چک روز به حساب مقصد منتقل شود.

جالب است نه؟

شاهد مدعای ما این کامنت است که پس از دریافت به بررسی صحت و سقم آن پرداختیم و به این نتیجه رسیدیم که محتوای آن درست است. این کامنت را برای شما نیز چاپ می کنیم :

همکاران اسیب دیده انتقالی از شهرکرد

۱۳۹۸/۰۶/۰۸ در ۱:۵۶ ب.ظ

 

باسلام واحترام خدمت سردبیرمحترم:امیدوارم این سری صدای ما را به گوش اقای صدری برسانید:
اقای سردبیرمدتهاست که ما انتقالی از شهرکرد به مخابرات اصفهان گرفتیم.مخابرات شهرکرد از روی زرنگی صندوق ۶/%ما را تهاتر کرده است واز طرفی پول را به مخابرات اصفهان نمی دهد.به عبارت دیگر نه ما عضو صندوق ۶%شهرکردیم ونه عضو صندوق ۶%اصفهان .با پیگیری های فراوان شهرکرد به قول خودش یک برگه بستانکار-بدهکار برای اصفهان فرستاده است که اصفهان این را قبول نداردومی گوید پول باید واریز شود نه برگه وما در حال حاضر عضو نیستیم.لطفا صدای ما را به گو ش اقای صدری برسانید یا باید به اداره کار شکایت کنیم. امیدوارم برای خدا که شده مشکل ما را حل کنید.ما در حال حاضر پاسکاری بین دواستان می شویم. مگر هر ماه از کارمندان پول برای صندوق کم نمی شود چرا پول ما را نمی دهند. با تشکر فراوان

 

اگر همه چیز طبق روال گذشته انجام شود باید مخابرات شهرکرد بصورت نقدی با مخابرات اصفهان تسویه کند. عکس العمل استان اصفهان درست و مطابق قانون است اما به نظر می رسد مخابرات شهرکرد  برای کارمند منتقل شده حاضر به هزینه نیست این در حالی است که همه ما کارمند شرکت مخابرات هستیم و حساب و کتاب ها یکی است! شهرکرد با این همه مشکلات مالی آیا حاضر است نقدینگیش را برای انتقال یک کارمند هزینه کند؟ و آیا راه دیگری وجود ندارد؟

 

برای من بعنوان سردبیر این پایگاه خبری یک سوال پیش می آید:

آیا تاکنون برای دهها انتقالی از مخابرات استانها بویژه تهران به مخابرات ایران همه چیز بصورت نقدی تسویه شده است؟یعنی مخابرات استانها در وجه مخابرات ایران چک کشیده اند تا پول وصول شود؟

آیا برای انتقال مدیران مناطق,و مدیران مخابرات ایران، که تمامی از مراکز دیگری آمده اند, همین قانون اجرا شده است؟

 

این کار اصلا منطقی به نظر نمی رسد!

نه تنها منطقی بلکه در مجموعه یک شرکت مستقل، قانونی هم به نظر نمی رسد!

پس باقی می ماند یک درخواست از دو معاون پر قدرت مخابرات ایران! معاون توسعه نیروی انسانی و معاون مالی و تدارکاتی!

درخواست ما این است که هر چه  برای انتقال مدیرانتان انجام داده اید، هر چه برای انتقالی های استانهای نزدیکتان انجام داده اید به همه استانها تعمیم دهید.

پیگیری این ماجرا تا رسیدن به  راه حل واقعی، از سوی ما ادامه خواهد یافت.

 

1095360cookie-checkمحاسبات مالی کارکنان انتقالی رویه واحد می طلبد.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
2 نظرات
  1. مهندس می گوید

    “درخواست ما این است که هر چه برای انتقال مدیرانتان انجام داده اید، هر چه برای انتقالی های استانهای نزدیکتان انجام داده اید به همه استانها تعمیم دهید.”
    این درسته !

    1. ناشناس می گوید

      با سلام به همکاران گرامی و سردبیر محترم.
      ” درخواست ما این است که هر چه برای انتقال مدیرانتان انجام داده اید، هر چه برای انتقالی های استانهای نزدیکتان انجام داده اید به همه استانها تعمیم دهید.”
      اگر این محال اتفاق افتاد. اینجانب هم التاس دعا دارم از سال ۱۳۹۲ هزینه جابجایی بین دو استان مبدا و مقصد پاس کاری می شود و هنوز پرداخت که نشده هیچ کسی هم متقبل پرداخت آن نیست. البته استان مبدا مدعی است انتقالی با شرط عدم پرداخت هزینه موافقت گردیده است. ولی با من بعنوان ذی نفع هیچ مشورتی نشده که موافقتی در کار باشد.

نظرات بسته شده است.