مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

تکریم و تجلیل از بازنشستگان مخابرات منطقه گیلان

مخابرات ما (مخابرات استان گیلان) -همزمان با فرارسیدن بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان ،نشست صمیمی با حضور مهندس پارسائی سرپرست مخابرات منطقه گیلان ،مدیران و روسای ستادی و جمعی از بازنشستگان مخابرات منطقه گیلان، در سالن اجتماعات مخابرات برگزار گردید.
ابتدا ، رئیس کانون بازنشستگان مخابرات رشت ، ضمن ابراز قدردانی از برگزاری چنین جلساتی ، به نمایندگی از بازنشستگان مخابراتی ،مشکلات و نقطه نظرات خود را بیان نمود .
همسان سازی رتبه فوت بازنشستگان با  نیروهای شاغل،تفاوت کمک هزینه های تحصیلی فرزندان بازنشستگان ، اجرای درست ماده۵۷ قانون و اجرای ماده۶۵ کمک هزینه ورزشی  ،اختلاف پاداش ازدواج فرزندان شاغلین با بازنشستگان و …. از جمله مواردی بود که در این نشست مطرح گردید.
مهندس پارسایی ،سرپرست مخابرات منطقه گیلان ضمن ابراز خرسندی از حضور بازنشستگان محترم در این جلسه ،اظهار داشت:مسئولیتی که به من سپرده شده یک مسئولیت سنگین است و مطمئن باشید مواردی که ما بتوانیم در استان پیگیری کنیم را انجام خواهیم داد و مشکلات و موضوعات خارج از توان استان را به استحضار مدیرعامل مخابرات ایران خواهم رساند. ایشان در ادامه افزود: در اینجا اعلام می کنم که انشالله در بازه زمانی سه ماهه چنین جلساتی با حضور روسای کانون برگزار خواهیم نمود.
در پایان این جلسه ،مدیر مالی و رئیس اداره رفاه ،به سوالات و نقطه نظرات تعدادی از بازنشستگان پاسخ دادند و اعلام نمودند در جهت رفع هر چه بیشتر مشکلات بازنشستگان محترم گام بر میدارند.

1095020cookie-checkتکریم و تجلیل از بازنشستگان مخابرات منطقه گیلان

نظرات بسته شده است.