مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

درخواست نسل جوان اینترنت پرسرعت است

مخابرات ما – معاون عمرانی استاندار در آئین افتتاح یک طرح مخابراتی به نمایندگی از ۲۵ پروژه مخابرات شهرستان کهگیلویه در هفته دولت در دیشموک؛ اظهار کرد: درخواست نسل جوان بحث اینترنت پرسرعت است. وی افزود: با خدماتی که در اقصی نقاط استان کار می شود،نقاط کور روستایی بزودی از اینترنت پرسرعت بهره مند می شود.

مخابرات ما ( محمد – عصر زاگرس) – وی افزود: با خدماتی که در اقصی نقاط استان کار می شود،نقاط کور روستایی بزودی از اینترنت پرسرعت بهره مند می شود.
فیلی تصریح کرد: همه دستگاهای و ادارات از جمله منابع طبیعی در راستای راه اندازی سایت های مخابراتی، با مخابرات همکاری کنند.
معاون عمرانی استاندار اذعان کرد: پروژه ارتقاء سایت از نسل ۲ به نسل ۴ در دیشموک به نمایندگی از تمام طرح ها کهگیلویه افتتاح می شود و این یعنی دولت به دورترین نقاط بویژه دیشموک نگاه ویژه دارد.
فیلی به انتظارات تاکیدی بخشدار دیشموک اشاره و اظهار کرد: پیگیری می کنم.
بخشدار دیشموک نیز در این آئین ضمن گرامیداشت هفته دولت و یادوخاطره شهدای دولت شهیدان باهنر و رجایی، اظهار کرد: از مدیرکل مخابرات و مهندس غلام پور مسوولان مخابرات در این راستا تقدیر می شود.
حبیبی به ارائه گزارش عملکرد دولت در دیشموک پرداخت و گفت: گازرسانی و تکمیل پروژه سالن ورزشی چندمنظوره، چمن مصنوعی و پل دم رود ایک از کارهای شایسته و خوبی بود که در مدت اخیر برای مردم به بهره برداری رسید.
بخشدار دیشموک همچنین از کلانتری استاندار و معاونان استاندار و فرماندار و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی که به دیشموک نگاه ویژه دارند، قدردانی کرده است.
حبیبی با بیان اینکه؛ از معاون استانداری انتظار داریم به پروژه ها های نیمه تمام دیشموک نگاه ویژه کند، افزود:راه های ارتباطی روستایی دیشموک با اولین بارش قطع می شود که می بایست مساعدت شده و در جهت بهبود و تسهیل راه های ارتباطی تدبیری عملی اندیشیده شود.
حبیبی به اهمیت جاده تنگ چویل و بستردرمانی که باید در جهت تکمیل و تجهیزآن تسریع شود اشاره و متذکر شد: برخی مناطق به توسعه شبکه برق نیاز داشته و البته نوسان و قطعی مکرر برق مردم را ازار می دهد که امید است به این مهم توجه شود.
بخشدار دیشموک ، آبرسانی به روستاهای دیشموک را از دیگر نیازهای اساسی مردم عنوان و گفت: برخی روستاهای از جمله «شرنگ رنگ»مشکل اساسی آّب دارند.
حبیبی ضمن درخواست از معاون عمرانی استاندار در جهت تسریع در روند گازرسانی به دیشموک، بیان کرد: در استانه فصل سرد هستیم و نیاز جدی است که به بحث گازرسانی به دیشموک توجه ویژه شود.

ایشان با اشاره به دکل ایرانسل افزود این دکل ایرانسل با نمایندگی از شهرستان و ۲۵ پروژه افتتاح و از نسل ۲ به نسل ۴ در بخش افتتاح شد .
حبیبی متذکر شد: احداث ایستگاه گاز یک مسئله اساسی بوده که انتظار داریم در جهت احداث آن، مسئولان استانی همکاری کنند هر چه زودتر مردم از نعمت گاز بهره مند شود.

***

1094970cookie-checkدرخواست نسل جوان اینترنت پرسرعت است

نظرات بسته شده است.