مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سردبیر – ستون ویژه استانها و روابط عمومی ها

مخابرات ما (سردبیر) – داستان ما با روابط عمومی ها داستان غریبی است. اگر مدیران مناطق را از میان خارج کنیم روابط ما با استان ها فوق العاده است.

روابط عمومی ها فکر می کنند مدیران مناطق از ارتباط آنان با پایگاه خبری مخابرات ما دلگیر می شوند در حالی که هرگز چنین نیست.  مدیران استانی از ارتباط روابط عمومی ها با ما نه تنها ناراحت نیستند بلکه حتی از طریق پایگاه خبری مخابرات ما به انعکاس خدمات و مشکلات شان می پردازند. شما اگر یک نمونه بیاورید من همه حرف هایم را پس می گیرم. ضمن اینکه یک روابط عمومی خوب، با تمامی رسانه ها ارتباط دارد و خود را محصور در تعدادی خبرگزاری که نام هایشان دیکته شده است نمی کند.

با هدف انعکاس بیشتر خدمات کارکنان و مدیران استان ها، خبرگزاری مخابرات ما اقدام به جانمایی ستونی به اسم استان ها کرده است. روابط عمومی ها می توانند خبرهای خود را به این ستون ارسال کنند تا آن را به میل و خواسته  و با نام آنان منتشر کنیم. فقط درخواست داریم از استفاده کلمات و عبارات تملق آمیز پرهیز کنند.

روابط عمومی ها می توانند آدرس خبرشان را در سایت خود به ما منتقل کنند و سپس ….

به هر حال اگر خبری از استان‌ها به دست ما نرسد سراغ سایت شان می رویم. سراغ رسانه های مخالف می رویم و خبرهایمان را از میان آنها انتخاب می کنیم. ما قصد داریم حداقل هر هفته یک بار تمامی خبرهای یک استان را مرور کنیم.

بطور مثال امروز نوبت آذربایجان غربی و شرقی، ایلام، اصفهان و البرز (تمام استانهای الف) بود. خبرهای مناسب را از سایتشان انتخاب و منتشر کردیم و برای برخی از آنان که خبری نداشتند به سمت رسانه های دیگر آن استان رفتیم.

اگر می خواهید مستقیما با سردبیر سایت در ارتباط باشید در پایین همین مطلب یک پیغام بنویسید که بلافاصله امکان ارتباط شما فراهم می شود.

همینجا از روابط عمومی هایی که از فرصت ارتباط استفاده می کنند تشکر و سایرین را دعوت به ایجاد فضای همکاری می نمایم .

1094500cookie-checkسردبیر – ستون ویژه استانها و روابط عمومی ها

Please rate this

0 1 2 3 4 5
3 نظرات
  1. محمد می گوید

    با سلام سردبیر جان از شهرکرد مخابرات استان هستم اکنون ۲ ماه است حق بیمه ما را پرداخت نکرده اندتامین اجتماعی دفترچه هایمان را تمدید نمیکند ترا خدا بگوش مهندس صدری و اقای راسخ برسانید میگویند فعلا پولی برای اینکار نداریم مثل اینکه دارند ما راتنبیه میکنند ما و زن و بچه هایمان چه گناهیداریم از شما تمنا میکنم رسیدگی بفرمایید

  2. همکار بازنشسته می گوید

    انعکاس خبر تجمع بازنشستگان از طریق روابط عمومی استان همدان بسیار ضعیف و در حد یک قطعه عکس ان هم در سایت داخلی بود و این در حالی بود که بابت یک مسابقه نقاشی کودکان سایت پر شده بود از انعکاس خبری ان!!!)))))
    اینست تکریم بازنشستگان و به قولی شناسنامه بودن مخابرات توسط بازنشستگان!!!!!!!!
    در ضمن نهم شهریور هنوز خواربار مرداد بازنشستگان همدان پرداخت نشده این هم مورد دوم تکریم!!!!!!!!
    بیمه پنج ماه کسر شده از بازنشستگان از ابتدای سال هنوز به بیمه های عمر و سرمایه واریز نشده این هم مورد سوم تکریم!!!!!!!!

  3. ali می گوید

    با سلام خواهشا در خصوص مطالبات یمه دانا یک خبری بگیرید بیش از ۷ ماهه تمام هزینه های درمانم مانده است مخابرات عاجز از پاسخگوییبیمه دانا بدتراز همه

نظرات بسته شده است.