مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مخابرات آذربایجان غربی در هفته دولت.

مخابرات ما- در اخبار استانها امروز نوبت استانهای شمال غربی بود.لذا از سایت آذربایجان غربی چند خبر انتخاب شد.

 

مخابرات ما  سه خبر زیر از (سایت مخابرات آذربایجان غربی) انتخاب شده است.

خبر اول:

در اولین روز هفته دولت دکل چهار پایه ۴۲متری سایت همراه اول در محمود آباد مخابرات شاهین دژ که جایگزین دکل ۳۰متری گردیده با حضور فرماندار و امام جمعه این شهرستان به منظور ارتقاء کیفیت پوشش تلفن همراه و ارتقاء نسل اینترنت همراه در این شهر افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت. با افتتاح این طرح شهر محمود آباد و روستاهای اطراف و روستاهای محدوده رودخانه زرینه رود بطور کامل تحت پوشش مکالمه همراه با دیتای ۴G قرار گرفت. شایان ذکر است همزمان با این افتتاح افزایش پهنای باند اینترنت شهر کشاور و روستای هولاسو نیز به بهره برداری رسید.

 

خبر دوم: 

مراسم کلنگ زنی فاز اول ارایه اینترنت پرسرعت در ۲۲روستا در قالب طرح USO به طول ۱۰۴کیلومتر توسط مخابرات منطقه آذربایجان غربی با حضور معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری، فرماندار ارومیه، بخشدار سیلوانا، سرپرست مخابرات منطقه آذربایجان غربی و مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات برگزار شد. مهندس نوری سرپرست مخابرات منطقه آذربایجان غربی در آیین برگزاری این مراسم در خصوص پروژه مذکور گفت: با اجرای این پروژه رینگ فیبر نوری از ابتدای روستای انبی به طرف خوشاکو، برده سور، سیلوانا، راژان و بند تکمیل و روستائیان عزیز می توانند از اینترنت پرسرعت ۴G و ۳G استفاده نمایند و با تکمیل این پروژه خدمات و سرویس های مخابراتی ارتقاء پیدا می کنند.

 

خبر سوم:

آیین افتتاح پروژه های مخابراتی به مناسبت هفته دولت با سرمایه گذاری بالغ بر ۴۳میلیارد ریال در حوزه مخابرات منطقه آذربایجان غربی و سرمایه گذاری بالغ بر۱۷۶۷میلیارد ریال در حوزه ارتباطات سیار در منطقه ترگور بخش سیلوانا با حضور معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری، فرماندار ارومیه، بخشدار سیلوانا، سرپرست مخابرات منطقه آذربایجان غربی و مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات در روستای انبی برگزار شد. در این مراسم مهندس نوری سرپرست مخابرات منطقه جزئیات مربوط به این طرح ها وپروژه ها را بیان نموده واظهار داشتند: افتتاح پروژه های مخابراتی در حوزه سیار و ثابت در راستای ارایه خدمات با کیفیت به مشتریان است و تلاش برآن است تا بحث دیتای روستاها هم به مرور تکمیل و تمامی روستائیان عزیز در قالب این پروژه فیبر نوری به بحث اینترنت پرسرعت متصل شوند و از این خدمات استفاده کنند. شایان ذکر است این پروژه های شامل توسعه و راه اندازی سایت های ۴G و ۳G در ۴۳ نقطه استان و توسعه پروژه های انتقال، دیتا، کابل فیبر نوری وکافوی نوری در ۷۹نقطه استان می باشند که به مناسبت هفته دولت مورد بهره برداری قرار گرفتند.

1094380cookie-checkمخابرات آذربایجان غربی در هفته دولت.

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.